سید نژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان:

جدیت ،دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم های آینده ساز از ویژگی های بارز دکتر ضیا هاشمی

آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی مدت آشنایی با ایشان می شناسیم جدیت ،دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم های آینده ساز است و اینها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان گفت: با استقرار دکتر هاشمی در مقام وزارت علوم ، می توان شاهد شکوفایی بیشتر و چشم نوازتر رشد علم و ارزش عالم در جامعه ایرانی بود.

سید منصور سید نژاد اظهار داشت: بی تردید توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشوری با توسعه و رشد علمی آن ملت پیوند عمیقی دارد. تاریخ نهاد علم در ایران نیز موید این نکته است که هر گاه نهاد علمی و دانشگاه کارکردها و وظایف خود را به خوبی انجام داده، جامعه ایرانی از برکات و ثمرات آن بهره مند شده است. دانشگاه متعهد و مسولیت پذیر یکی از این برکات است که می تواند اسباب سعادت و توسعه و آرامش جامعه ایرانی گردد.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان گفت: دانشگاه به عنوان نهاد معرفتی جامعه از سویی و به عنوان کانون عقلانیت و تولید علم و تربیت انسان های متعهد و متخصص از سوی دیگر ، نیازمند تدبیر و درایتی است که فضا و سرمایه های اجتماعی وابسته به آن را در راه تعالی و سرافرازی تمدن ایرانی و استعلای جایگاه ایرانیان در معنا بخشیدن به هویت انسانی و ایمانی به خوبی و به شایستگی مدیریت کند.

سیدنژاد با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر هاشمی به عنوان سرپرست وازرت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: رجا واثق داریم که اندوخته‌های حوزوی و دانشگاهی و کیاست و نکته سنجی مدبرانه برادر عزیزمان جناب آقای دکتر سید ضیا هاشمی که خود از محققان برجسته علوم انسانی و اجتماعی است می تواند برای جامعه دانشگاهی کشور این اعتماد و امید را تقویت کند که نهاد علم و دانشگاه و اساتید و همه فرهیختگان کشور می توانند شایستگی ها و ظرفیت های خود را برای ایرانی بهتر و قوی تر در اختیار مدیریت کلان کشور قرار دهند. وی افزود: سوابق مدیریتی دکتر هاشمی که از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس می باشند، موید این نکته است.

 آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی مدت آشنایی با ایشان می شناسیم جدیت ،دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم های آینده ساز است و اینها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان اظهار امیدواری کرد که با استقرار دکتر هاشمی در مقام وزرات شاهد شکوفایی بیشتر و چشم نوازتر رشد علم و ارزش عالم در جامعه ایرانی باشیم. وی ادامه داد: آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی مدت آشنایی با ایشان می شناسیم جدیت ،دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم های آینده ساز است و اینها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.