توهین عجیب عضو شورای شهر بهبهان به مردم بخاطر انتخابات

عضو شورای شهر با اشاره به فضای آلوده سیاسی در جریان انتخابات گذشته بهبهان اذعان کرد : متاسفانه خیلی ها به دلیل بسط تشنج و بحث قومیتی در جریان انتخابات هنوز نمی دانند چگونه رای دادند و امروز باز به دنبال ایجاد این فضا در شورای شهر هستند .

عضو شورای شهر بهبهان به مردم بخاطر انتخاب نماینده جدید توهین کرد.

محمود سینا که سابقه حضور 4 دوره ای در شورای شهر بهبهان را دارد در سخنانی عجیب اظهار داشت: متاسفانه “خیلی ها” به دلیل بسط تشنج و بحث قومیتی در جریان انتخابات “هنوز نمی دانند، چگونه رای دادند” و امروز باز به دنبال ایجاد این فضا در شورای شهر هستند .

البته آقای سینا توضیح نداده، چطور وقتی وی به عنوان نماینده شورا انتخاب شده ، هیچ بحث قومیتی نبوده و صرفا شایستگی های ایشان مطرح بوده ، ولی اگر خواست مردم خلاف نظر  و خواست ایشان باشد، براحتی اتهام عدم آگاهی به مردم نسبت داده می شود.

سینا

مصاحبه محمود سینا با عصر بهبهان

اینکه اخلاق انتخاباتی در بحبوحه انتخابات رعایت نشد جای بحث و ریشه یابی دارد ولی اینکه مردم به عدم آگاهی متهم شوند از اساس نادرست است.

متاسفانه عده ای که لاف دموکراسی می زنند، با اصول ابتدایی آن یا آشنا نیستند یا نمی خواهند بپذیرند که ملاک رای اکثریت است و باید به خواست قاطبه مردم احترام گذاشت.

امیدواریم جناب سینا در خصوص عملکرد 16 ساله خود در شورای شهر -به وقت مناسب- توضیحات قانع کننده ای داشته باشد وگرنه به سرنوشتی دچار خواهند شد که مردم برای نماینده فعلی بهبهان رقم زدند.

توضیح آخر اینکه با اتمام انتخابات مجلس که همراه با عبرت های بی شمار برای فعالین سیاسی بوده ، ترس عمیقی برخی اعضای شورای شهر را فرا گرفته است. عده ای تلاش می کنند از هم اکنون با مصاحبه ها و حضورها و مراعات حال مردم کردن ها و… بیشتر دیده شوند. حال آنکه دست کم مردم در انتخابات اخیر نشان دادند به عملکرد افراد توجه ویژه دارند نه به حضور و بروزشان.