در مصاحبه با بهبهانما:

راهداری: زیر بار تحمیل گزینه از استان نمی رویم/ تنش در اردوگاه سیاسی اصلاح طلبان

دکتر راهداری کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که با پرچم اصلاح طلبی و اعتدالگرایی در صحنه رقابت های مجلس حضور دارد در مصاحبه با بهبهانما تایید کرد: اصلاح طلبان شهرستان بزودی قرار است طی جلسه ای فردی اصلاح طلب را به عنوان کاندیدای خود در بهبهان معرفی نمایند.

وی تاکید کرد: دوستان اصلاح طلب قصد دارند یک کاندیدای اصلاح طلب معرفی نمایند و زیر بار تحمیل گزینه از خارج از شهرستان نمی روند.

وی افزود: روند انتخاب گزینه اصلاح طلبان به هیچ وجه از پایین به بالا نبوده است، و طبق دستورالعمل موجود وقتی اصلاح طلبان یک شهرستان گزینه دارند، استان اجازه ندارد خودش گزینه معرفی کند.

دوستان اصلاح طلب قصد دارند یک کاندیدای اصلاح طلب معرفی نمایند و زیر بار تحمیل گزینه از خارج از شهرستان نمی روند.

وی ادامه داد: چون این اتفاق در بهبهان رخ داده است در حال حاضر اصلاحات بهبهان در حال ارزیابی و بررسی است و سریعا گزینه خود را معرفی می کند.

وی در پاسخ به سوال بهبهانما مبنی بر اینکه آیا ائتلاف به معنی انصراف فرد خاصی به نفع دیگری رخ خواهد داد یا نه؟ گفت: اصلاح طلبان بهبهان گزینه خود را مشخص می کنند و مابقی دوستان هم می توانند در صحنه باقی بمانند و هم می توانند انصراف دهند. این موضوع بستگی دارد به این دارد که آیا رفتن یک کاندیدا به نفع جریان اصلاحات است یا ماندنش در صحنه.

وی تایید کرد: قرار بر این است که تا امشب مسئله انتخاب و معرفی گزینه نهایی شود.