تصادف جرحی در محور بهبهان – دهدشت

به گزارش پایگاه خبری ” بهبهانما “،  سرهنگ منوچهر سیاهپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دلیل وقوع این حادثه رانندگی تغییر مسیر ناگهانی راننده سواری پژو پارس بوده است.

 

وی بیان کرد: در این سانحه راننده و سرنشین موتورسیکلت مجروح و برای مداوا عازم بیمارستان دهدشت شدند.

 

سیاهپور اظهار کرد: راننده خودروی سواری پژو پارس و سرنشین و راننده موتورسیکلت از اهالی روستای سرپری دهدشت بوده اند.

 

وی عنوان کرد: هم اکنون ترافیک در جاده های ارتباطی برون شهری اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد روان بوده و تمام راه ها باز و تردد در آنها جریان دارد.

 

سیاهپور ابراز داشت: پیش بینی می شود ظهر و عصر امروز (سه شنبه) ترافیک نیمه سنگینی در مبادی ورودی و خروجی برخی جاده های ارتباطی برون شهری اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج – اصفهان، گچساران – باشت و یاسوج – بابامیدان ایجاد شود همانگونه که از اول فروردین 94 تاکنون اینگونه بوده است.

 

وی بدون اشاره به آمار، افزود: در چهار روز ابتدایی نوروز 94 پرخطرترین راه ارتباطی برون شهری اصلی کهگیلویه و بویراحمد جاده یاسوج – اصفهان و کم خطرترین راه های ارتباطی برون شهری اصلی و فرعی این استان نیز به ترتیب شامل یاسوج – شیراز و یاسوج – سی سخت بوده است.

 

سیاهپور گفت: به رانندگان توصیه می شود با احتیاط، بدون شتابزدگی و همراه با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و همکاری لازم را با عوامل و ماموران پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

کد خبر : 2589