تخریب ویلاهای غیرمجاز مدیران در بهبهان

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهبهان از قلع و قمع86 فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی و همچنین تخریب ویلای های غیرمجاز مدیران شهرستان بهبهان خبر داد.

بهبهان زیر پل مارون 2

سید حمیدرضا رشیدی‌ مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهبهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: در ادامه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و همچنین پیرو دستور دادستان شهرستان بهبهان مبنی بر اجرایی نمودن قانون جلوگیری از خُرد شدن اراضی کشاورزی و ایجاد قطعات مناسب فنی و اقتصادی و همچنین قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در مجموع 86 ویلای غیرمجاز قلع و قمع شد.

وی بیان کرد: تعداد ۶ فقره ویلای غیرمجاز درجهت اجرای تبصره دو ماده ۱۰ و ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی و همچنین تعداد 80 فقره در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری و قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی به مستحدثات غیر مجاز در سطح شهرستان قلع و قمع گردید.

سیدحمیدرضا رشیدی اذعان کرد: در راستای اجرای قانون حفظ ارضی کشاورزی با دستور دادستان شهرستان به کلیه مدیران و مسئولینی که دارای باغ ویلا غیرمجاز بودند، اخطاری مبنی بر تخریب آنها صادر شد، و قریب به اتفاق مسئولین شهرستان با تمکین به قانون راساً اقدام به تخریب ویلا باغ خود کرده و تعدادی هم درخواست وقت جهت تخریب کردند و تعدادی دیگر نیز مستندات قانونی خود را جهت بررسی ارائه نموداند

مدیر جهاد کشاورزی بهبهان گفت: در ادامه اعمال قوانین و مقررات جاری نسبت به شناسایی، اخطار و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز موجود در شهرستان بدون در نظر گرفتن هیچ گونه مصونیت و اجرای کامل عدالت اقدامات قانونی به عمل می‌آید.

سید حمیدرضا رشیدی عنوان کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته ارگان‌های خدمات‌رسان بر اساس دستورالعمل‌های سازمانی خود نسبت به ارائه انشعابات غیردائم اقدام کرده‌اند، باید نسبت به تعیین تکلیف این انشعابات با ارائه مدارک و مستندات به اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان بهبهان مراجعه کنند و در غیر این صورت ارگان خدمات‌رسان موظف است نسبت به جمع آوری انشعاب مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورد.

وی در پایان خطاب به دارندگان اراضی کشاورزی خاطر نشان شد: از تغییر کاربری اراضی خودداری کرده و همچنین ساخت و سازهای اراضی تغییر کاربری شده طی برنامه‌ای مدون تخریب خواهند شد.

بیشتر بخوانبد:
از کارکنان ثبت که جرم مرتکب می‌شوند، حمایت نمی‌شود

کد خبر : 11646