در سایه اختلافات اعضای شورا و شهردار:

بودجه شهرداری بهبهان 28 میلیارد/ دزفول 162 میلیارد

در حالی که بودجه شهرداری بهبهان برای سال 95 یک یودجه 28 میلیاردی است ، شهردار دزفول اعلام کرده بودجه این شهرستان 162 میلیارد تومان برای سال آتی است که تا 500 میلیارد تومان قابل افزایش است.

بهبهانما- علی آغاجاری عضو شورای شهر در گفتگو با پایگاه خبری بهبهانما اعلام کرد از بودجه شهرداری برای سال آینده یک بودجه 28 میلیاردی است.

این اتفاق در حالی صورت می گیرد که شهردار دزفول اخیرا طی مصاحبه ای گفته است: با هدف توسعه بخش های مختلف عمرانی این شهرستان بودجه ای بالغ 162 میلیارد تومان در شورای شهر و شهرداری به تصویب رسیده است.

کرمی نژاد ، شهردار دزفول در مصاحبه ای اظهار داشته است: 22 پروژه عمرانی دزفول با اعتباری بالغ برحوی افزود: افتتاح پارک محلی امید اصلی، افتتاح و افتتاح و بهره برداری از کمربندی شرقی و کانال انتقال آب‌های سطحی نگارستان، تزیین سطح شهر به وسیله چراغ‌های رنگی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای شهری و دروازه‌ای، بهره برداری از کف پوش گذاری و همسطح سازی بلوارهای شریعتی، فتح المبین و طالقانی از جمله این طرح‌ها است.

شهردار دزفول عنوان کرد: افتتاح نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک ساحلی دووه و پارک سلامت کوی آزادگان، بهره برداری از پروژه‌های انتقال آب‌های سطحی برخی خیابان‌های سطح شهر، لوله گذاری خیابان ساحلی و تجهیز بوستان‌ها به ست‌های ورزشی و مبلمان شهری از جمله دیگر طرح‌های شهرداری دزفول بوده که امروز به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: بهره برداری از بلوار صدرا دزفول با طول دو کیلومتر و اعتباری بالغ 160 میلیارد ریال از جمله دیگرطرح‌های افتتاح شده دزفول بوده که این طرح در مدت 13 ماه هزینه ساخته شده است.

کرمی‌نژاد بیان کرد: افتتاح پارک مهرگان در مساحت 26 هزار متر مربع و اعتباری افزون بر 25 میلیارد از ریال از دیگر طرح‌هایی افتتاح شده امروز است.

 بودجه شهرداری دزفول با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به 5 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که با بررسی‌های انجام گرفته مورد تصویب شورای شهر قرار گرفته است.

شهردار دزفول اظهار کرد: امسال و با هدف توسعه دزفول در بخش‌های مختلف عمرانی شهرستان بودجه‌ای بالغ بر یکهزارو620 میلیارد ریال توسط شورای شهر و شهرداری دزفول به تصویب رسیده است.

وی گفت: این اعتبار با ورود سرمایه گذاران بخش خصصوی به 5 هزار میلیارد ریال افزایش یافته که با بررسی‌های انجام گرفته مورد تصویب شورای شهر قرار گرفته است.

شهرستان دزفول چه مزیت نسبی دیگری نسبت به بهبهان دارد که بودجه شهرداری آن شهرستان حدود 6 برابر بهبهان است. مسیولین محترم شورای شهر و شهرداری با این بودجه ناچیز چه مشکلی از مشکلات شهر را می توانند ، حل کنند.

کرمی‌نژاد افزود: بودجه سال 94 شهرداری دزفول 124 میلیارد تومان بود و توانست در بخش‌های مختلف شهری و عمرانی موجبات توسعه دزفول و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

 

شهرستان دزفول چه مزیت نسبی دیگری نسبت به بهبهان دارد که بودجه شهرداری آن شهرستان حدود 6 برابر بهبهان است.

مسیولین محترم شورای شهر و شهرداری با این بودجه ناچیز چه مشکلی از مشکلات شهر را می توانند ، حل کنند.

پاسخگوی اصلی درمیزان بسیار کم بودجه شهرداری کیست؟

همان طور که همه شهروندان عزیز می دانند یکی از مشکلات اصلی بهبهان ، بحث  عمرانی است که بخش عمده ی آن به شهرداری و شورای محترم شهر بر می گردد. بستن بودچه شهرداری بهبهان با این رقم ناچیز نسبت یه شهرهای دیگر نتیجه ای جز عدم توسعه شهری ندارد.

بنظر می رسد نبود وفاق و همدلی بین شورا و شهرداری، همچنان به عنوان اصلی ترین دلیل این اتفاق است.

یزودی به صورت مبسوط گزارشی در این خصوص منتشر خواهد شد.