بهبهان ما به چه می اندیشد؟! (به مناسبت روز خبرنگار)

بهبهان ما- اعتقاد ما این است؛ رسانه هایی که هزینه کارکردشان در جیب مسئولان باشد، درد مردم را نمی شنوند و نمی بینند و نمی توانند نقش تعیین کننده ای در جهت دهی توسعه در بهبهان داشته باشند.
خبرنگاری که اهل تعاملِ بده بستانی با برخی مسئولین باشد و بخواهد با گرفتن وجه ناچیز یا سهیم شدن در ارزاق کارکنان یک اداره، قلم فرسایی و حامی نمایی کند، #بریده_گلو و #شکسته_قلمی است که نایی برای فریاد زدن ندارد.
ما با پرخاشگری، تندخویی، فحاشی و نفرت پراکنی هایی که برخی به نام خبرنگار در فضای مجازی بهبهان دنبال می کنند، شدیدا مخالفیم و معتقدیم دفاع ضعیف از یک آرمان ارزشمند نتیجه ای مساوی با حمله به آن دارد.
ما مخالف رانت و لابی، استفاده از فرصت های فراقانونی و سواستفاده از بیت المال هستیم و ان شاالله در کنار مردم، شرایط را برای استفاده کنندگان از رانت، ترسناک خواهیم کرد تا برخی با خیال راحت امورات خود را دنبال نکنند.
همشهریان عزیزی که از سال 92 تا کنون با بهبهانما همراه بوده اند، موضع این پایگاه خبری در نقدهای تند و تیز و بی رحمانه نسبت به عملکرد مسئولین را تصدیق خواهند کرد و لذا تمجید ذیل مصداق گزافه گویی محسوب نمی شود :
از همه مسئولین بویژه استاندار، فرماندار، نماینده محترم و #مسئولین_ذی_صلاح! که سعه صدر مثال زدنی در قبال نقدها و نیش های بعضا تند “بهبهانما” داشته اند تشکر می کنیم و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.

کد خبر : 11350