بهبهان به رامهرمز، پر حادثه ترین محور استان

به گزارش پایگاه خبری ” بهبهانما ” به نقل از واحد مرکزی خبر، 485 دستگاه خودرو که رانندگان آنها در ایام نوروز در محورهای استان خوزستان تخلف کرده اند توقیف شدند .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر)رییس پلیس راه خوزستان با اعلام اینکه این خودروها در طرح نوروزی کنترل جاده ها در محورهای استان توقیف شده اند افزود : در این مدت 10 جلد گواهینامه رانندگانی که نمره تخلفات آنها بالای 30 بود نیز ضبط شد.

سرهنگ قاسم قدرتی همچنین از توقیف 333 دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح میزان حوادث منجر به فوت در استان 40 درصد کاهش یافته است.

وی مسیر هندیجان- ماهشهر، اندیمشک – پل زال(جاده قدیم) ، بهبهان – رامهرمز ، ایذه – دهدز، امیدیه – دیلم و مسجد سلیمان به ملاثانی را پر حادثه ترین محورهای مواصلاتی استان خوزستان عنوان کرد.

رییس پلیس راه خوزستان از اعزام و استقرار125 تیم گشتی در قالب طرح نوروزی کنترل جاده های استان خبر داد و گفت: گروههای آزمون سلامت با خودروها و ماموران آزمون سلامت و مبارزه با مصرف مواد الکلی و افیونی در مسیرهای مواصلاتی مستقر هستند.

وی افزود : 48 نقطه از 86 نقطه حادثه خیز و پر تصادف استان در قالب طرح های کوتاه مدت و بلند مدت با استفاده از کنترل و مدیریت سرعت و نیز استفاده از موانع کم ارتفاع و شیارهای لرزاننده به نقاط امن تبدیل شده است.

کد خبر : 2603