بهبهان ، فعلا بدون شورای شهر!

مصوب شد کیفرخواست از طریق فرمانداری به شورای حل اختلاف استان جهت تعیین تکلیف عضو مورد بحث ارجاع گردد.

بهبهان ما- جلسه امروز انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر بهبهان که دیروز بخاطر تنش های اعضای شورا در دفتر فرماندار بی نتیجه پایان یافت امروز در صحن شورای اسلامی شهر بهبهان باز هم بدون حضور فرماندار برگزار شد.

در این جلسه ۱۱ عضو شورا(از جمله عضو مورد بحث) عبدالمطلبی معاون فرماندار، مشاور حقوقی فرماندار و مهندس پولادی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

از آن جا که باز هم حضور عضو محل بحث شورای شهر بهبهان در جلسه بخاطر صدور کیفرخواست مورد اعتراض دانایی و یارانش بود باز هم جلسه بدون نتیجه خاصی پایان یافت.

البته تنها نقطه مثبت و امیدوار کننده جلسه مذکور، اتفاق نظر بر دو موضوع بود که نهایتا مصوب شد:

1- ابتدا مصوب شد کیفرخواست از طریق فرمانداری به شورای حل اختلاف استان جهت تعیین تکلیف عضو مورد بحث ارجاع گردد.
2- مصوب شد شورا هم در این مدت طبق قانون عمل نماید‌.

به عبارتی با توجه به اتمام دوره یکساله هیأت رییسه شورای شهر بهبهان، امور شورای شهر برابر قانون تشکیلات شوراها اداره گردد.

به عبارت خومونی: « فعلا گوش شیطو کر، چشم شیطو کور؛ خبری نی! همه جا امن و امانی.

مصاحبه جالب فریدون قنواتی

در حاشیه این جلسه قنواتی عضو شورای اسلامی شهر بهبهان در گفتگوی اختصاصی عنوان کرد: با توجه به تصمیم اخذ شده در خصوص ارجاع کیفرخواست از طریق فرمانداری به شورای حل اختلاف استان و بلاتکلیفی شورا(؟!)بنده و همرهانم پیشنهاد دادیم جهت پیشبرد امور شهر و شورا و عدم آسیب به منافع و مصالح شهر که همه بر آن واقفند و مدعی نگرانی در رابطه با آن هستند عضوی که کیفرخواست بر علیه ش صادر شده با توجه به مکاتبات قبلی از جلسه خارج شود.

وی افزود: بعد می توان طبق قانون با ۱۰ نفر رای گیری نماییم و هیأت رییسه را انتخاب و تعیین کنیم. از آنجا که با ۸ نفر هم جلسه رسمیت دارد این پیشنهاد عملی بود اما متأسفانه این پیشنهاد مورد قبول ۶ عضو دیگر قرار نگرفت.

چرا فرماندار در جلسات حضور ندارد

با توجه به اتفاقات و حواشی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بهبهان سوال مهمی که در اذهان عمومی وجود دارد این است که چرا فرماندار محترم بهبهان در هیچ کدام از جلسات تعیین رئیس جدید شورا شرکت نکرده است؟

بدون شک حضور فرماندار در این جلسه می توانست به روند حل مشکل کمک کند. البته شنیده شده دخالت بی مورد برخی استان نشینان و سیاسیون بهبهان، سرنوشت انتخاب رئیس جدید را به این وضع کشانده است.