در گفتگو با بهبهانما:

اولویت های کاری نماینده منتخب بهبهان اعلام شد

بهبهانـــما ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در سراسر منطقه را داراست. بهمین خاطر تلاش می کنیم تا با پیگیری های لازم، بودجه مناسبی جهت این مهم تخصیص داده شود.

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان بهبهان در مجلس دهم، اولویت های کاری خود را اعلام کرد.

مهندس حبیب الله کشت زر در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان در گفتگو با بهبهانما، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بخصوص میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) به همه همشهریان گرامی، به تشریح اولویت های کاری خود در مجلس دهم پرداخت.

وی مهمترین اولویت های کاری خود در طلیعه مجلس دهم را، پیگیری های لازم برای تکمیل پروژه های ناتمام شهرستان بویژه بیمارستان ولیعصر (عج) و دو باند کردن مسیر بهبهان به رامهرمز اعلام کرد.

مهندس کشت زر: تغییر مسئولین فعلا در اولویت کاری نیست تا با بررسی دقیقِ توانمندی مدیران فعلی تصمیم درست اتخاذ شود.

نماینده منتخب مردم بهبهان گفت: بهبهانـــما ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری در سراسر منطقه را داراست. بهمین خاطر تلاش می کنیم تا با پیگیری های لازم، بودجه مناسبی جهت این مهم تخصیص داده شود.

وی عنوان کرد: تخصیص اعتبارات برای احداث پارک تفریحی از سد مخزنی تا سد تنظیمی را در دستور کاری قرار داده ایم که ان شاالله در صورت عملیاتی و اجرایی شدن این پروژه ، یک تفریحگاه نمونه گردشگری در بهبهان خواهیم داشت.

مهندس کشت زر پیگیری لازم برای اجرایی شدن سد خیرآباد و دو باند کردن مسیر بهبهان تا خیر آباد را از دیگر برنامه های خود در شروع بکار مجلس دهم عنوان کرد.

وی همچنین در خصوص تغییر مدیران شهرستان خاطر نشان کرد: تغییر مسئولین فعلا در اولویت کاری نیست تا با بررسی دقیقِ توانمندی مدیران فعلی، تصمیمات درستی اتخاذ شود.