انتقاد شدید از شریعتی در همایش روز شوراها

به گزارش پایگاه خبری “بهبهانما” اردیبهشت هرسال در تقویم شمسی به نام روز شوراها نامگذاری شده است ، به همین مناسبت همایشی تحت عنوان روز شوراها و رویکرد امر زکات در فرهنگسرای بهبهانیان برگزار شد.
این مراسم که با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر و روستا و دهیاران برگزار شده بود با حاشیه خاصی همراه بود، آقای سیاهپوش رییس شورای بخش بهبهان در انتقادی بی سابقه از نماینده بهبهان خواست از محل ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه اعتباری را در اختیار شوراها قرار دهد.

سیاهپوش

آقای سیاهپوش زییس شورای بخش

ماده180 قانون برنامه پنجم توسعه میگوید در راستاي تحقق اصل چهل و هشتم (48) قانون اساسي، سياستهاي كلي و جهت حصول به اهداف چشم‌انداز و به ‌منظور استفاده متوازن از امكانات كشور و توزيع عادلانه و رفع تبعيض و ارتقاء سطح مناطق كمترتوسعه‌يافته و تحقق پيشرفت و عدالت، دولت مكلف است در توزيع منابع عمومي و يارانه سود تسهيلات به نحوي عمل نمايد كه فاصله شاخص برخورداري شهرستانهاي با كمتر از سطح متوسط كشور در پايان برنامه چهارم در بخشهاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، زيربنايي و امنيتي در هر سال برنامه حداقل ده درصد (10%) به سطح يادشده نزديك شود.

به گزارش بهبهانما ، هرساله درصدی از بودجه سالانه کشور تحت عنوان ماده 180 در اختیار نمایندگان محترم مجلس قرار میگیرد . اختیار نمایندگان در ماده 180 فقط برای طرح های نیمه تمام بوده و در راستای محرومیت زدایی است.

 

جهت دانلود فایل صوتی کلیک کنید.

پایگاه خبری بهبهانما آمادگی خود را جهت انعکاس پاسخ نماینده محترم شهرستان اعلام میکند.

کد خبر : 2997