انتظار فرج از افضل اعمال و عبادات است

امام جمعه موقت بهبهان، انتظار فرج را از افضل اعمال و عبادات دانست و اظهار داشت: گسترش جشن های مردمی مصداق و نشان از توجه بیشتر مردم به امام زمان(عج) و ظهور است.

حجت الاسلام و المسلمین طواف

بهبهانما- حجت الاسلام طواف امام جمعه موقت بهبهان، در مراسم جشن نیمه شعبان در دانشگاه خاتم الانبیاء این شهرستان، با تبریک این عید بزرگ، هدف از ظهور امام زمان را ایجاد و برقراری عدالت و حکومت عدل و زدودن ظلم و جور و ستم از روی زمین ذکر کرد.

وی با اشاره به اینکه انسان ها از لحظه و ساعت ظهور مطلع نیستند به تبیین اعتقاد به منجی در تمامی ادیان پرداخت و خاطر نشان کرد: شیعه طبق وعده های قرآنی و روایات معصومین(ع) منتظر منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) است.

امام جمعه موقت بهبهان با اشاره به ایجاد شبهات متفاوت توسط دشمن در موضوع امام زمان(عج) و ظهور منجی با استناد به آیات قرآنی به شبهه طولانی بودن عمر آن حضرت پاسخ داد و تصریح کرد: انتظار فرج از افضل اعمال و عبادات است.

امروز انتظار فرج است که ایران اسلامی را در مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی به ویژه آمریکا مقاوم و استوار ساخته است.

وی دعا برای فرج را دعا برای رفع مشکلات جامعه خواند و با بیان اینکه با ظهور آن حضرت عدالت روی کره خاکی حکمفرما خواهد شد، اضافه کرد: گسترش جشن های مردمی مصداق و نشان از توجه بیشتر مردم به امام زمان(عج) و ظهور است.

حجت الاسلام طواف، انتظار فرج را عبادت بسیار بزرگی دانست زیرا این امر انسان ها را به آینده ای روشن امیدوار می سازد، عنوان کرد: امروز انتظار فرج است که ایران اسلامی را در مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی به ویژه آمریکا مقاوم و استوار ساخته است.

وی افزود: اگر ما امروز در مقابل ظلم و جور متجاوزان جانانه ایستاده ایم و از کیان اسلام و ارزش های والای اسلامی و انسانی دفاع می کنیم معتقدیم که روزی انتظارها به سر خواهد رسید و با ظهور منجی عالم بشریت به همه ظلم ها و ستم هایی که توسط استکبار جهانی  بر مستضعفان و محرومان روی زمین روا داشته شده پایان خواهد داد و همه مظلومان را از زیر یوغ ستم متجاوزان و ظالمان آزاد می کند.

منبع: خبرگزاری شبستان