انتصاب سرپرست جدید تعزیرات حکومتی بهبهان

آقای محمود رضا طالبی با حضور معاون اداری مالی و مسئول حراست این اداره کل به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی گردید .

بهبهان ما- به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان در پی بازنشسته شدن جناب آقای یدالله درخشان رئیس پیشین این اداره در شهرستان بهبهان سرپرست جدید اداره تعزیرات حکومتی بهبهان منصوب شد.

روز شنبه سیزدهم شهریور ماه در محل دادگستری شهرستان بهبهان و با حضور رئیس دادگستری شهرستان و همچنین روسای اتاق اصناف و سازمان صنعت ، معدن و تجارت بهبهان آقای محمود رضا طالبی با حضور معاون اداری مالی و مسئول حراست این اداره کل  به عنوان رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی گردید .

آقای طالبی پیش از این رئیس تعزیرات حکومتی شهرستانهای ماهشهر و شادگان و همچنین رئیس شعبه نهم اهواز و رئیس اجرای احکام استان را در کارنامه خود داشته که با توجه به اهمیت شهرستان بهبهان و بنا به پیشنهاد مدیر کل محترم ابلاغ وی از سوی ریاست محترم سازمان و معاون وزیر دادگستری صادر گردید . همچنین در این جلسه از زحمات برادر بزرگوار جناب آقای درخشان در زمان تصدی این پست در شهرستان بهبهان تقدیر و تشکر گردید .