انتصابات جدید در دانشگاههای استان

به گزارش بهبهان ما ؛ طی چند روز گذشته شاهد تغییراتی در سطح دانشگاههای استان بودیم که در زیر به بخشی از ان اشاره می کنیم

1) انتصاب مشاور رئیس دانشگاه و مسئول دفتر همکاری‌های علمی-بین‌المللی دانشگاه صنعت نفت

طی حکمی از سوی دکتر عبدالنبی هاشمی، دکتر سید رضا شادی زاده به عنوان مشاور رئیس دانشگاه و مسئول دفتر همکاری‌های علمی-بین‌المللی دانشگاه صنعت نفت منصوب شدند.

2 ) انتصاب سرپرست کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه ملاثانی

طی حکمی از سوی دکتر سید عطاء اله سیادت رئیس دانشگاه، سرکار خانم مریم زنگنه به سمت سرپرست کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه منصوب شد.

در این پیام آمده است:

سرکار خانم مریم زنگنه

کارشناس محترم دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان

بنا به پیشنهاد معاونت محترم پژوهشی و فناوری دانشگاه به شماره ۶۸۷/م پ مورخ ۲۷/مهرماه/۹۳ و نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به مدت دو سال به عنوان سرپرست کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و یاری همکاران متعهد دانشگاهی همت و توان خویش را در راه انجام امور محوله طبق مقررات بکار گیرید. توفیق روز افزون آن خواهر گرامی را از خداوند متعال خواهانم.

سید عطاء اله سیادت

3 ) انتصاب رئیس واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اهواز

دکتر اسماعیل ایدنی در حکمی دکتر عبداله رفیعی را به عنوان رئیس واحد پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی اهواز منصوب نمود.

در بخشی از حکم دکتر رفیعی آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر عبدالله رفیعی

معاون محترم توسعه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده علمی و اجرائی جناب عالی وبه استناد دستور العمل اجرایی ساماندهی فعالیت پردیس های خود گردان دانشگاه های علوم پزشکی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان «رئیس واحد پردیس خودگردان دانشگاه» ((واحد بین الملل اروند سابق )) منصوب می شوید. امید است، با بذل اهتمامی ویژه بر اساس اهداف، سیاستها و برنامه های وزارت متبوع ونیز با بهره گیری از تجربه های مفید استادان، پژوهشگران و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی در جهت اعتلای دانش و ارتقاء سطح سلامت جامعه و آموزش پزشکی گام های موثری بردارید.

دکتر اسماعیل ایدنی

رئیس دانشگاه

پایان خبر/

کد خبر : 1738