انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر بهبهان لغو شد+جزئیات

امیدواریم تمایل همه مردم عزیز بهبهان در انتخابات آتی شورای شهر به گونه ای باشد که حداقل شورایی همدل و همراه زمام امور را بدست گیرد و پرواضح است که راه رسیدن به این مهم از تحزب و لیست گرایی می گذرد.

بهبهان ما – صبح امروز جلسه انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر بهبهان در حالی در فرمانداری بهبهان برگزار شد که به علت درگیری برخی اعضا و ترک جلسه موافقین شهردار ، این انتخابات به فردا موکول شد.موافقان شهردار ، نسبت به حضور یکی از اعضای تعلیق شده شورای شهر اعتراض و جلسه را ترک کردند.

ظاهرا نامه تعلیق یکی از اعضای شورای شهر بهبهان که جز منتقدین شهردار محسوب می شود، مدتی قبل صادر و در اختیار شورای شهر قرار گرفته و طبق اطلاع بهبهانما این نامه در صحن علنی شورا نیز مطرح شده است. البته برخی از اعضای شورای شهر نسبت به صدور و ابلاغ این حکم تعابیر مختلفی دارند.

در صورت عدم حضور این عضو تعلیق شده موافقین شهردار امیدوار بودند، بتوانند صندلی شورا در سال پایانی را از آن خود کنند.

درگیری در حدی بود که 4 عضو موافق شهردار حضورشان در جلسه را منوط به عدم حضور عضو تعلیق شده، کرده بودند و به همین دلیل جلسه شورا را ترک کردند.

شورا2

انتخابات هیات رییسه شوراهای شهر استان خوزستان ، در همه شهرها تقریبا بدون هیچ حاشیه ای برگزار شده ولی متاسفانه در بهبهان این مسئله رنگ و بوی سیاسی گرفت.

تصمیم مهم مردم، زمینه ساز تغییر رویه موجود در شهرستان بهبهان

انتخابات سال آینده شورای اسلامی شهر اگر چه در لوای انتخابات پر اهمیت ریاست جمهوری قرار دارد، ولی دست کم برای شهرستان بهبهان اهمیتی کمتر از آن ندارد.

انتخابات اخیر هیئت رئیسه شورای شهر بهبهان به معنای واقعی کلمه ، تبلور اختلاف عمیق اعضای شورای شهر بهبهان بود . لغو ، تنش و درگیری های بعضا بی مورد این موضوع را برای همه هویدا کرد، که ریشه مشکلات بی شمار شهرداری در کجا نهفته است!

امیدواریم تمایل همه مردم عزیز بهبهان در انتخابات آتی شورای شهر به گونه ای باشد که حداقل شورایی همدل و همراه زمام امور را بدست گیرد و پرواضح است که راه رسیدن به این مهم از تحزب و لیست گرایی می گذرد.

فرصت خدمت به مردم مظلوم بهبهان یک فرصت کوتاه مدت و طلایی است که متاسفانه عده ای این موضوع را درک نمی کنند .

مطمئنا حافظه تاریخی مردم بهبهان این درگیری ها و مسائل را به ذهن می سپارد و در بزنگاه انتخابات جواب محکمی به آن خواهدداد.