امکان حضور مژدهی پور در حوزه کهگیلویه قوت گرفت

با انصراف بزرگواری نماینده کهگیلویه از کاندیدا شدن در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی شایعات زیادی مبنی بر امکان ثبت نام ایشان از حوزه کهگیلویه در فضای مجازی منتشر شده است.

تنها چند روز تا شروع ثبت نام دواطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است و نامزدهای انتخابات باید محل ثبت نام و حوزه خود را مشخص کنند. از طرفی مطابق قانون انتخابات یک نامزد نمی تواند در دو حوزه ثبت نام کند.مژدهی پور

بدون شک یکی از دلایل تمایل دکتر مژدهی پور جهت حضور در انتخابات مجلس از حوزه بهبهان حضور افرادی قدرتمند از نظر کسب رای و پایگاه مردمی در حوزه ی کهگیلویه بود.

بزرگواری ، تقویی و… از جمله افرادی هستند که سابقا پایگاه مناسب اجتماعی در بین مردم کهگیلویه داشته و دارند و مژدهی پور با حضور این افراد در انتخابات شانسی را برای خود قائل نبوده، چرا که در دوره قبل نیز در رقابت با بزرگواری توفیقی بدست نیاورده بود بهمین خاطر کاندیداتوری در بهبهان را بر کهگیلویه ترجیح داده است.

حال که بزرگواری اعلام انصراف کرده بنظر شرایط مساعدی برای حضور مژدهی پور در کهگیلویه محیا شده است از طرفی خطری که مژدهی پور را در بهبهان خیلی تهدید می کند احتمال تایید صلاحیت افرادی است که دارای پایگاه رای مشترک با وی هستند.