با حضور آیت الله موسوی جزایری:

امام جمعه جدید بهبهان معارفه شد+تصویر حکم

بهبهان ما- طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور،  حت الاسلام و المسلمین سید قدرت الله ناصری به عنوان امام جمعه جدید بهبهان منصوب شد.

صبح امروز ، آیین تکریم و معارفه ائمه جمعه سابق و جدید بهبهان با حضور حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه اهواز در تالار آفاق بهبهان برگزار شد.

آیت الله موسوی جزایری طی سخنان از حجت الاسلام و المسلمین ابوعلی تشکر و برای حجت الاسلام و المسلمین ناصری آرزوی توفیق کرد. وی انتخاب امام جمعه بومی برای مردم بهبهان را خواست بحق مردم دانست و اظهار امیدواری کرد که این انتخاب زمینه ساز رشد معنوی را فراهم کند.

حجت الاسلام محمدزاده رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان نیز حکم  حجت الاسلام و المسلمین ناصری را برای تصدی امامت جمعه بهبهان قرایت و از حجت الاسلام و المسلمین طواف و ابوعلی تشکر کرد.

براین اساس حجت الاسلام و المسلمین طواف همچنان به عنوان امام جمعه موقت بهبهان مشغول فعالیت خواهند بود.

متن حکم امام جمعه جدید بهبهان

متن حکم امام جمعه جدید بهبهان

 

مسئولینی که در جلسه معارفه حضور داشتند:

آیت الله موسوی جزایری

دهقان معاون سیاسی و امنیتی

حسین زاده معاون سیاسی و اجتماعی ، قایم مقام استاندار

بلادیان رییس ستاد اقامه نماز استان خوزستان

حجت الاسلام محمدزاده ؛  رییس محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خوزستان

فرماندار ، نماینده و دیگر مسئولین شهرستان

حجت الاسلام و المسلمین طواف ، امام جمعه موقت شهرستان

حجت الاسلام ابوعلی امام جمعه سابق بهبهان

روحانیت معظم ، خانواده شهدا و عموم مردم ولایت مدار بهبهان

خواست مردم بهبهان برای انتخاب امام جمعه بومی به واقعیت پیوست// یک درخواست از شورای شهر

انتخاب حجت الاسلام و المسلمین ناصری به امامت جمعه شهرستان شهید پرور بهبهان، دستاورد مهمی در تاریخ بهبهان محسوب می شود.

این انتخاب نشان داد، خواست روحانیت معزز و فعال شهرستان بهبهان ، آنگاه که با اراده و پشتوانه مردمی همراه شود ، می تواند به دستاورد مهمی همچون انتخاب امام جمعه بومی برای بهبهان بیانجامد.

به هر صورت انتخاب امام جمعه بومی ، محصول تلاش همه مردم شهید پرور بهبهان است، که امیدوارم این انتخاب زمینه ساز رشد معنوی و توسعه شهرستان بهبهان شود.

تاکید امام جمعه محترم شهرستان به امر وحدت ، در اولین خطبه نماز جمعه ناظر به این مهم است که پیشرفت شهرستان در بسیاری از حوزه ها نیازمند همراهی همه طیف های سیاسی و مذهبی است و لازمه رسیدن به نقطه مطلوب همین مسئله است.

از حق نباید گذشت که حضرت حجت الاسلام و المسلمین ابوعلی ، مادامی که در سنگر امامت جمعه مشغول خدمت بود، منشا خیرات و برکات فراوانی برای شهرستان شهید پرور بهبهان شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

از جناب حجت الاسلام و المسلمین طواف امام جمعه محترم و موقت شهرستان بخاطر تلاش های فراوان در مدت اخیر، سپاسگزاری می شود.

البته خوشبختانه بنابه تصمیم شورای سیاستگذاری ، حجت الاسلام و المسلمین طواف همچنان به عنوان امام جمعه موقت شهرستان خدمت خواهد کرد.

اعضای محترم شورای شهر از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

در چند وقت اخیر ، آنچه خاطر عزیز مردم بهبهان را مکدر کرده، اختلاف ما بین اعضای شورا و شهردار است، فارغ از اینکه مقصر کیست و مسئله چیست، از اعضای محترم شورای شهر انتظار داریم که از فرصت پیش آمده بویژه انتخاب امام جمعه بومی برای مصالحه استفاده کنند و فرصت خدمتگزاری را بیش از این از دست ندهند.