استعفای رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر

رئیس روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: دکتر محمدی‌زاده از ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر استعفا کرد.

به گزارش جنوب نیوز، دکتر خسرو محمدی ضمن تائید خبر استعفای ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: دکتر محمد رضا محمدی زاده یک سال در دولت دهم و حدود یک سال نیزدر دولت یازدهم به عنوان سرپرست دانشگاه خلیج فارس فعالیت داشته است.

وی اضافه کرد: زمانی که برای فعالیت یک سرپرست دانشگاه تعیین می شود، شش ماه است که دکتر محمدی‌زاده از حدود دو سال پیش این مسئولیت را داشته است و امروز استعفای خود را از این مسئولیت تقدیم وزارت علوم کرده است.

رئیس روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر که با مهر گفتگو کرده، در ارتباط با دلایل استعفای دکتر محمدی‌زاده از ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیز گفت: ایشان برای اینکه دست مسئولان وزارت علوم برای انتخاب رئیس جدید دانشگاه باز باشد از این سمت استعفا کرده است.

وی با بیان اینکه هنوز با استعفای دکتر محمدی‌زاده موافق نشده است، خاطرنشان ساخت: ایشان همچنان به عنوان سرپرست دانشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا زمانی که سرپرست یا رئیس جدید دانشگاه انتخاب شود.

محمدی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها اخباری را در مورد انتخاب فرد جایگزین به جای ایشان نیز اعلام کرده‌اند که این موضوع شایعه‌ای بیش نیست و دکتر محمدی‌زاده همچنان سرپرست دانشگاه است.

 

شنیده های بهبهانــما حاکی از آن است که  از گزینه های  مطرح ریاست دانشگاه بوشهر، دکتر غلامحسین خواجه استاد تمام دانشکده دامپزشکی  دانشگاه شهید چمران اهواز و رئیس سابق دانشگاه بوشهر است.

کد خبر : 1476