اختلاف شورا و شهردار به ضرر مردم و پرسنل

بهبهانما- با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اختلافات پنهان شده ی شهردار و برخی اعضای شورای شهر نمایان تر شده است. اختلافاتی که بدون شک ضرر و زیان های جبران ناپذیری آن محدود به صحن علنی شورا نبوده و به کف خیابانها و مختل شدن زندگی مردم کشیده شده است.

بهبهانما- با نزدیک شدن به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، اختلافات پنهان شده ی شهردار و برخی اعضای شورای شهر نمایان تر شده است. اختلافاتی که بدون شک ضرر و زیان های جبران ناپذیر آن محدود به صحن علنی شورا نبوده و به کف خیابانها و مختل شدن زندگی مردم کشیده شده است.

از طرفی برخی مسئولان شهرداری چنین وانمود می کنند، که وضعیت کریه شهر ناشی از جو سازی برخی از افراد درون شوراست که در آستانه انتخابات قصد دارند با تخریب شهردار موقعیت خود به عنوان اپوزسیون شهردار را در بین مردم تقویت کنند.

از طرف دیگر برخی از اعضای شورای شهر وضعیت فعلی را به سو مدیریت و ضعف شهرداری نسبت می دهند .

متاسفانه در این بین وساطت امام جمعه محترم و سایر ذی نفوذان و دلسوزان برای ایجاد همدلی ثمری نداشته و همچنان اختلافات پابرجا باقی مانده است.

در حال حاضر تمام کوچه و خیابانهای بهبهان پر از زباله های متعفن شده که وضعیت زندگی و بهداشت مردم را مختل کرده است. به همین دلیل بهبهانما به عنوان صدای مردم بهبهان اعلام می کند در صورتی که وضعیت اسفبار حال حاضر در اسرع وقت توسط شهردار و شورای شهر بهبود نیابد خاطیان و اختلالگران را به مردم معرفی خواهد کرد و از هیچ جریانی در این زمینه نمی هراسد.