به علت تحقق نیافتن انتظارات مردم:

آغاز غیر رسمی انتخابات شورای شهر بهبهان

برخی افراد بیش از 5400 روز، سابقه عضویت در شورای شهری را دارند که هر روز آن می توانست منشا حرکتی در خور و شان مردم بهبهان شود.

بهبهانما- اگر چه حدود یک سال دیگر تا انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا زمان باقی مانده است، ولی برخی از کاندیدای احتمالی شورای شهر، فعالیت تبلیغاتی خود را از مدت ها قبل شروع کرده اند.


بدون شک، آغاز زود هنگام فعالیت تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر دارای علل و عواملی است که مهمترین آن ضعف عملکرد برخی اعضای فعلی شورای شهر است. بواقع خواست و انتظار مردم شریف بهبهان در حوزه شهری در چند سال اخیر ابدا تحقق نیافته و همین امر، احساس تکلیف ها را زیاد کرده است!

شنیده های بهبهانما، از اردوگاه فعالین سیاسی شهرستان حکایت از تلاش گسترده برخی کاندیدای انتخابات مجلس – چه افرادی که تایید صلاحیت شدند و چه غیره- برای ارائه لیست در انتخابات آتی شورای شهر دارد.

نکته جالب لیست های شورای شهر که توسط برخی کاندیدای انتخابات مجلس تنظیم شده است، اعلام نام آن کاندیدا به عنوان شهردار آتی بهبهان است! در حقیقت تنظیم لیست به نام شورای شهر ولی به کام برخی نامزدهای انتخابات مجلس اخیر است.

در لیست های شورای شهر که توسط برخی کاندیدای انتخابات مجلس تنظیم شده، نام آن کاندیدا به عنوان شهردار آتی بهبهان مشخص شده است.

شرکت در نماز جمعه ، مراسمات مذهبی ، فاتحه خوانی ها و مراسمات عزا ، کما فی السابق و از هم اکنون روش ثابت برخی برای شناساندن خود به مردم است.

از طرف دیگر برخی فعالین سیاسی که به تازگی از برخی مشاغل بازنشسته شده اند، اسب خود را برای شرکت در انتخابات شورای شهر یا شهردار شدن در آینده زین کرده اند.

فشارها و تلاش های برخی نیز برای اخذ انواع و اقسام تخفیف های صوری از شهرداری برای مردم شدت یافته، همچنین حضور عده ای نیز در مراسمات مختلف سطح شهر به طرز ملموسی بخصوص در چند مدت اخیر افزایش داشته است.

برخی افراد بیش از 5400 روز سابقه عضویت در شورای شهری را دارند که هر روز آن می توانست منشا حرکتی در خور و شان مردم بهبهان شود.

امیدواریم اعضای شورای شهر و شهردار محترم با همکاری و تعامل بیشتر، از 365 روز باقیمانده نهایت تلاش خود را برای خدمت به مردم شریف بهبهان بکار گیرند.