آخرین نطق شریعتی در مجلس نهم+عکس

محمدباقر شریعتی در نشست علنی امروز ( سه شنبه 14 اردیبهشت ماه ) در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت هفته معلم و کارگر، گفت: از دولت می خواهم به این دو قشر مهم و تاثیرگذار کشور توجه بیشتری داشته و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کند.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در سلامت کامل برگزار شد، افزود: از مردم حوزه انتخابیه، دست اندرکاران انتخابات و همچنین دولت تدبیر و امید جهت برگزاری این انتخابات سالم نهایت تشکر را دارم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: از همه کاندیداها و همچنین رد صلاحیت شدگان حوزه انتخابیه خود که کمک کردند این انتخابات درسی باشد برای اتحاد و همدلی صمیمانه، تشکر و همچنین از منتخب مردم جناب مهندس حبیب الله کشت زر می خواهم که در صحت و سلامت راه توسعه بهبهان را ادامه دهد.

وی افزود: سپاسگزار مردمی هستم که بزرگترین و مستحکم ترین حامی نظام هستند و با حضور خود همیشه در تدوام جمهوریت و اسلامیت کوشیده اند.

شریعتی یادآور شد: یکی از جلوه های آگاهی و شناخت سیاسی بالا در شهر من؛ بهبهان بزرگ، یادآور تمدن چندهزار ساله ارکان سترگ نمایان شد و چون عطر گل نرگس همه بوهای بد تبانی و ناسپاسی را زدود و دست همه خودپرستان وخودسرایان را از دیار نرگس کوتاه کرد تا فکری انتخاب شود که ریشه در خاک کهن بهبهان دارد، تفکری که پیگیر تقویت راه توسعه ای است که ایجاد شده نه تفکری که در پی تثبیت خویش تمام خدمات گذشته را نفی نماید.

201605109742457261_Orig

آخرین نطق شریعتی در مجلس نهم

201605105167347342_Orig

آخرین نطق شریعتی در مجلس نهم

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، ادامه داد: ملت بزرگ بهبهان با همه اقمار، اقوام و اقشارش از قله تابناک آغاجاری تا شالیزارهای تشان،  زیدون زرخیزش، منصوره زیبا و با اصالتش و همه روستاهای عزیز وجولکی ما مدرس مطلبی شد که باید تمامی سیاسیون را رو به یادگیری آن وادارند و آن این است که از سر غرور و خودخواهی و با ابکا به برنامه های خودساخته دور از فرهنگ و مقتضیات وطن نسخه ای نپیچند که منافع خویش، حزب خویش یا تنها جریان سیاسی را درمان نماید.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی، افزود: آنانی که هنوز در توهم این هستند که باید از بالا برای پایین تصمیم‌گیری کرد بدانند و آگاه باشند که این نه در مسیر دموکراسی است و نه پیروی از اصول معنا شده برای شما.

این نماینده مردم در مجلس نهم، یادآور شد: مردم بهبهان ثابت کردند که از ده اردیبهشت به بعد نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند و نظر می دهند، مردم علیرغم هزینه کردن همه شخصیت های خوشنام و ملی این مرز و بوم و بعضا خروج از مدار اخلاق و ترجیح منافع شخصی‌تان بر منافع کلان، به شما نه گفتند البته در واقع  به خواست شخصی شما نه گفتند نه جریان سیاسی شما زیرا که خود از مدار اندیشه سیاسی خویش خارج شده بودید، باشد که از آموزگار زمان و رفتار تاریخی مردم بهبهان درس گرفته اگرچه القاب ارزشمند علمی و تاثیری را به همراه داشته باشیم.

وی با تشریح اقدامات عمرانی و زیربنایی در طی چهار سال دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: اینجانب مفتخر هستم که در طی چهار سال دوره خدمت خود به حوزه انتخابیه، مهر توسعه بر پیشانی این دیار کهن به درخشانی بنمایانم زیرا که تقریبا همه پروژه های عقب افتاده یا خارج از مدار و مسیر توسعه بازگردانده شده یا درصد مطلوبی از پیشرفت نوید رفاه و اشتغال را برای مردم شریف به ارمغان آورد که شمارگان طرح های مهم آن از جمله دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ولی عصر ( عج ) که به زودی افتتاح می شود، ایجاد سد و صنعت درمنطقه و از همه مهمتر و مشخص تر طرح بنیادین نیروگاه هزار مگاواتی بهبهان که فاز اول آن به زودی افتتاح می شود، بزرگترین پالایشگاه گازی بیدبلند بهبهان در کشور که هم اکنون نه ماه از ساخت آن می گذرد و در آینده برای چندهزار نفر اشتغال زایی می کند و همچنین بیش از ده هزار میلیارد تومان که به وطنم هدیه داده است در حال شکل گیری است.

نماینده مردم بهبهان و آغاجری در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرارگرفتن بهبهان در مسیر راه آهن شیراز- بهبهان، فرودگاه فعلی بهبهان برای استفاده همه مردم به ناوگان هوایی کشور، ساخت بیمارستان آغاجاری و تخصیص آب کشاورزی به کشاورزان بهبهان و توابع به صورت دائمی گوشه ای از خدمات بنده بوده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، افزود: از مردم می خواهم که درکارها و اقداماتی که در چهار سال گذشته در بهبهان انجام شده تحقیق و تفحص نمایند تا آنهایی که بنده را تخریب کردند بدانند که تخریب کارساز نیست، خطاب به همشهریان خود می گویم هر کجا باشم قلبم به یاد شما مردم بهبهان، آغاجاری، منصوریه، زیدون، تشان، حومه بزرگ جولکی، همه روستاها می تپد./