کتاب”نگاهی که از حادثه عشق ‌تر است” نوشته شاعر بهبهانی منتشر می شود

به گزارش بهبهانما، نویسنده آثار «شعر زمان ما» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کتابی درباره سهراب سپهری در دست انتشار دارم که انتشارات هیرمند آن را منتشر خواهد کرد.
وی افزود: این کتاب مدتی است که مجوز نشر دارد و در حال حاضر طی موانع حقوقی انتشار را پشت سر می نهد.
این نویسنده با بیان اینکه نام این کتاب را بر مبنای بخشی از شعر سهراب «نگاهی که از حادثه عشق ‌تر است» گذاشته‌ است، عنوان کرد: سهراب سپهری به موضوعاتی در شعرش اشاره می‌کند که ماندنی است.
شریفی بیان کرد: تم‌های شعر سهراب در شعر مولاناست، تم‌هایی است که همیشه همراه انسا‌ن‌هاست و به نظر من ‌گاه آدمی را دچار اعجاب می‌ کند.
وی گفت: به نظر من باوجود تصور بعضی از منتقدان، شعر سهراب با همه فراز و فرودهای شعری‌اش هرگز فراموش نمی‌شود و اثرات آن در تاریخ ادبیات ایران همیشه باقی خواهد ماند.
مجموعه كتاب‌های “شعر زمان ما”  در نقد و بررسی اشعار شاعران پرمخاطب امروز مانند رحمانی، رؤیایی، حمید مصدق، شمس لنگرودی، حسین منزوی، بهبهانی، آتشی، نادرپور و… به قلم فیض شریفی توسط انتشارات نگاه به بازار می‌آید كه با اقبال علاقه‌مندان شعر مدرن ایران روبه ‌رو شده است.
فیض شریفی متولد ۱۳۳۴ بهبهان فارغ‌التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران و معلم بازنشسته دبیرستان‌های شیراز است و قبل از تألیف و انتشار این مجموعه آثاری چون «زیباترین زمین»، «ترانه‌های پرتشویش»، «نظریه ساختگرایی»، «عشق بر آستانه» و… را در كارنامه دارد.

کد خبر : 3861