کاندیداتوری چهره های اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات مجلس تهران

حدادعادل، زاکانی و مجتبی رحماندوست از چهره‌های شاخص جریان اصولگرا و رسول منتجب‌نیا، حسن رسولی، نصر الله تاجیک و محمد جواد حق شناس نیز از اصلاح‌طلبانی بودند که امروز ثبت نام کردند

ساعت‌های اولیه پنجمین روز ثبت نام انتخابات مجلس دهم با حضور چهره‌هایی شاخص از دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرای جهت کاندیداتوری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حدادعادل، زاکانی و مجتبی رحماندوست از چهره‌های شاخص جریان اصولگرا بودند که در اولین ساعات پنجمین روز ثبت نام برای کاندیداتوری در مجلس پنجم به وزارت کشور مراجعه کردند.

رسول منتجب‌نیا، حسن رسولی، نصر الله تاجیک و محمد جواد حق شناس نیز از اصلاح‌طلبانی بودند که صبح روز چهارشنبه مراحل ثبت نام خود جهت کانداتوری در انتخابات مجلس دهم را در وزارت کشور تکمیل کردند.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم و علی مطهری نمایندگان فعلی مجلس نیز از جمله چهره‌هایی بودند که پیش از ظهر چهارشبنه داوطلب کاندیداتوری مجلس دهم شدند.

حسین قدیری ابیانه سفیر پیشین ایران در ایتالیا و مکزیک نیز امروز داوطلب کاندیداتوری در مجلس دهم شد.

همچنین ابراهیم اصغر زاده نیز امروز برای کاندیداتوری مجلس دهم ثبت نام کرد.

اسماعیل کوثری، حجت‌الاسلام حمید رسایی ، حسین طلا نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی و مرتضی الویری، شهردار پیشین تهران نیز پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در فرمانداری تهران جهت شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند.

علی افراشته معاون اجرایی مجلس ، حسن زمانی مشاور رییس مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی نماینده فعلی مجلس ، فیاض زاهد ،پیام مجرد و حسن بیادی از دیگر چهره‌هایی بودند که ظهر چهارشنبه با حضور در وزارت کشور برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند.

جهانبخش محبی‌نیا نماینده دور هشتم مجلس اسلامی نیز امروز چهارشنبه در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و برای انتخابات مجلس دهم به عنوان داوطلب ثبت‌نام کرد.

قدرتعلی حشمتیان نماینده دور پنجم مجلس و نایب رئیس خانه احزاب نیز امروز برای نمایندگی مجلس دهم داوطلب شد.

کد خبر : 5774