چند خبر کوتاه از بهبهان

روکش آسفالت خیابان معلم

شهرداری بهبهان در راستای بهبود وضعیت اسفبار راههای درون شهری بهبهان چند روزی است روکش اسفالت خیابان های شهر را آغاز کرده است ، امیدوارم این روند باوسعت و شتاب بیشتری دنبال شود، تا هرچه زودتر کلیه مناطق بهبهان به وضعیت عادی و استاندارد خود بر گردند.  اخرین اقدام شهرداری در این راستا روکش آسفالت خیابان معلم است، که جای تقدیر دارد.

ساماندهی دستفروشان میوه

به گزارش روابط عمومی شهرداری بهبهان ؛ حسین احمدپور ، مسئول واحد اجرائیات شهرداری طی گزارشی اعلام کرد : این اقدام در پی ازدیاد و مزاحمت بیش از حد دستفروشان و خودروهای عرضه ی میوه و تره بار در سطح شهر و خیابانهای اصلی ، در حال انجام است .

 وی افزود : بازارچه هایی مسقف و بهداشتی جهت استقرار و اسکان این دست فروشندگان در نظر گرفته شده که دستفروشان فرصت دارند که ظرف یکهفته از تاریخ 93/09/10 به این مکانها مراجعه کنند.

بازارچه ها جهت اسکان ، به شرح زیر اعلام میگردد:

1- بازارچه بلوار نیاکان (روبروی استادیوم بقایی)

2- بازارچه کریمی (خیابان 60 متری )

3- بازارچه سید مهدی حسنی (میدان بیدبلند)

4- بازارچه قصر (جنب مجتمع قصر 2)

5- بازارچه راه خدایی (جاده شهیدآباد -روبروی کلانتری11)

بهبهان ما ؛ متاسفانه هر از چند گاهی چنین طرح هایی اجرایی می شوند ولی در ادامه نیمه کار راه می شود امیدواریم اینبار چنین اتفاقی نیفتد و مسیولین محترم قانون را در این زمینه به صورت کامل اجرا نمایند.

عکاس بهبهانی با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به جشنوراه جهانی ازمیر اعزام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با پذیرفته شدن آثار عکاسی امیر رضا فخری عکاس بهبهانی و عضو کانون فیلم و عکس این شهرستان در جشنواره جهانی ازمیر ترکیه، وی با مساعدت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به این جشنواره اعزام شد.

براساس این گزارش، در این جشنواره که به مدت یک هفته در شهر ازمیر ترکیه برپا شده، آثار پذیرفته شده در قالب نمایشگاهی با عنوان «زن سرچشمه حیات» در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

این جشنواره از ششم آذر ماه تا پایان این هفته دایر است.

گفتنی است، امیر رضا فخری هنرمند بهبهانی سابقه کسب عنوان نخست جشنواره جهانی یونسف را در کارنامه خود دارد.

پایان مسابقات اسپورت کاراته کیک‌بوکسینگ بانوان کشور در بهبهان

علی آغاجری‏، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: این دوره از مسابقات ششم و هفتم آذر‌ماه در بهبهان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم خوزستان الف با 323 امتیاز به قهرمانی رسید، تیم بوشهر‌ با 259 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم خوزستان ب با 144 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. جام اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم تهران اختصاص یافت.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی خوزستان در ادامه یادآورشد:‌ رقابت‌های بخش آقایان این دوره از مسابقات نیز قرار است 13 و 14 همین ماه به میزبانی بهبهان برگزار ‌شود.