پیام تبریک سرپرست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش بهبهانما ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان،  دكتر سید نژاد سرپرست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان به مناسبت آغاز سال تحصيلي 95-94 پيام تبريكي خطاب به جامعه دانشگاهی و دانشجویان ارسال نمود.

«ن و القلم و مایسطرون»

قسم به قلم و آنچه می نویسد و سپاس صاحب آن را که به بشر قدرت تفکر و اندیشه عنایت فرمود و زمینه پیشرفت و تعالی او را فراهم نمود.

دانشجویان عزیز

 به فرموده امام راحل (ره) دانشگاه مبدا همه تحولات کشور است و شما هم اکنون در پرتو الطاف خداوند و تلاش های مجدانه خود ، عزم  بر تحصیل علم و دانش نهاده اید . آنهم در دانشگاهی که در پرتو  پیروی از منویات مقام معظم رهبری و در راستای رشد و اعتلای کشورمان تلاش می کند.

مهرماه، نويد دهنده بهار تعليم و تربيت و سرآغاز بالندگی علمی کشور است و مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و اعیاد قربان و غدیر خم  تقارنی نیکوست  . ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات  رهبر انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد نموده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی در قالب دانشگاه محقق سازیم.

اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بهار علم و معرفت که توام با رشد و بالندگی و تلاش چشمگیر جامعه دانشگاهی است را به تمامی اساتید، دانشجویان عزیز کشور اسلامی و بویژهدانشجویان جدید الورود دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان تبریک وتهنیت عرض می نماییم.

امید است در سایه ی تأییدات حضرت حق و در دولت تدبیر و امید؛ بتوانیم نقش سازنده ای را در جهت بالندگی صنعتی، اقتصادی، اجتماعی و مدیریتی کشور ایفا نموده و با تلاشی دوچندان و همتی والاتر از قبل؛ گام های ارزشمند و ماندگاری را در اعتلا و عزت و سربلندی میهن عزیز اسلامی بردارم.

با آرزوی موفقیت برای تمامی دانشگاهیان و دانشجویان ایران اسلامی

منصور سید نژاد

سرپرست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان

کد خبر : 4589