پروژه چهار بانده کردن جاده بهبهان به رامهرمز افتتاح شد

به گزارش بهبهانما، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از بهره‌برداری پروژه چهار بانده شدن مسیر پرحادثه بهبهان به رامهرمز خبر داد.

منوچهر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: مسیر مواصلاتی بهبهان به رامهرمز یکی از مسیرهای پرتردد و متأسفانه حادثه خیر استان محسوب شده که در این راستا پروژه‌ای در قالب چهار بانده کردن این مسیر تعریف و در این زمان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: اعتبار موردنیاز براي اين پروژه، چهار ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان بوده و به‌طور حتم از این پس با کاهش حوادث رانندگی در این مسیر مواجه خواهیم شد.

رحمانی، همچنین با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۴۶ پروژه در بخش راه و شهرسازی در هفته دولت اظهار کرد: با اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای یک هزار و  ۸۲۸ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجادشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل احداث، بهسازی، روکش آسفالت، ترمیم، اصلاح هندسی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز و در محورهای اصلی و روستایی در شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوشتر، هفتکل، دشت آزادگان، هندیجان، آبادان، حمیدیه، رامهرمز و ۱۱  شهرستان دیگر اجرا شده است.

کد خبر : 4337