پرداخت مطالبات معوق کارگران شهرداری و چند سوال

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما،  به نقل از روابط عمومی شهرداری بهبهان ، با پیگیری های مهندس پیدایش شهردار و اعضای شورای شهر حقوق معوق کارگران زحمت کش شهرداری پس از سالها پرداخت شد ، تا آرزوی دیرینه این عزیزان محقق شود. اما چند نکته و سوال مهم در اذهان عمومی باقی مانده که امیدواریم مسولین محترم

ضمن توجه کافی پاسخی درخور داشته باشند.

 

نکته اول اینکه ،کاری که شهردار محترم و سایر مسولین انجام داده اند در نوع خود قابل ستایش و تقدیر است ، اما ای کاش بجای تقدیر و تشکر های  آنچنانی  که در بنرها و پارچه نوشته های سطح شهر از شهردار محترم صورت گرفته ، از کارگران زحمت کش و صبور شهرداری تشکر می شد. کارگرانی که یک روز نرفتنشان سرکار

برای همه معلوم ست که چه اتفاقی برای شهر می افتد. انصافا ایثار می خواهد کار بدون مزد انجام دادن، ان هم با این همه مشکلات اقتصادی . حقا تقدیر و تشکر از این عزیزان واجب تر از تشکر کردن از شهردار و سایران نیست؟ ضمن اینکه تقدیر از کارگران زحمت کش هیچ شاییه انتخاباتی و سیاسی ندارد.

 

اما نکته دوم اینکه شهرداری بهبهان چه مکانیسمی در نظر گرفته تا مشکلات عدیده ای که گریبانگیران کارگران شهرداری شد دیگر بار رخ ندهد، آیا پرسنل محترم شهرداری باید همیشه دلهره و اضطراب عدم پرداخت حقوق و … را داشته باشند؟

بهبهان ما به عنوان پایگاه خبری مستقل بهبهان ، ضمن تبریک ، تقدیر و سپاس فراوان از همه کارگران زحمت کش ، صبور و بی ادعای شهرداری به خاطر تحمل همه ملالت ها و مشقت های چند سال اخیر امیدوار است ، با جدیت  و تلاش بیشتر شهردار و اعضای محترم شورای شهر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

کد خبر : 2143