نماینده بهبهان:دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی به شعار و همایش بسنده کرده است

به گزارش بهبهانما، محمد باقر شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی براساس نیاز کشور از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که با وجود گذشت دو سال اقدام جدی از سوی مجریان صورت نگرفته است.

وی افزود: مجلس همواره اعلام کرده و نشان داده آمادگی هر نوع همکاری با دولت برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را در کشور دارد ولی دولت بیشتر به شعار و  همایش بسنده کرده است.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: توافق هسته ای با کشورهای غربی فرصتی است که باید در زمینه تولید و سرمایه گزاری به کار گرفته شود.

وی در زمینه طرح 550 هزار هکتاری و به کارگیری نیروهای غیربومی و کندی روند طرح افزود: یکی از بخش های اصلی اقتصاد مقاومتی بخش کشاورزی است ولی همین طرح 19 سال بود که زمین مانده بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری مجدد احیا شده است.

شریعتی تاکید کرد: این طرح باید با جدیت پیگیری شود و عدم وجود آب برای طرح 550 هزار هکتار درست نیست چرا که مشکل اصلی ما در بخش آب سوء مدیریت است.

وی گفت: در حوزه آبی بهبهان بویژه سد مارون که اکنون با کمبود آب روبرو است مدیریت ناصحیح مصرف و نگهداری آب بسیار موثر بوده است.

کد خبر : 4025