ملت درحماسه 9 دی سیلی محکمی به فتنه گران زد

به گزارش بهبهان ما ، به نقل از رهیاب  حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ابوعلی امام جمعه بهبهان در نماز آدینه این هفته ضمن تقدیر از هیئات و گروههای مذهبی از برگزاری باشکوه دو ماه سوگواری اهل بیت (ع) اظهار داشت : پس از دو ماه سوگواری و مجلس عزا برای اهل بیت (ع) توسط مردم باید فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک گفت و امید است خداوند اجر این ارادت ها را به شما مردم عنایت بفرماید.

 

امام جمعه بهبهان در خطبه اول با اشاره بحث تقوا ، توصیه همیشگی نماز جمعه ابراز داشت : با توجه به تاکید زیاد اسلام به بحث تقوا باید انسان تقوا پیشه نماید تا در نتیجه دست از گناه بردارد ، واجبات را انجام دهد و محرمات را ترک نماید .

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گرامیداشت روز بصیرت که در نهم دی ماه نامگذاری شد تصریح کرد : از آنجایی که روز نهم دی ماه روز بزرگی است و نقشه های چندین ساله دشمن را خنثی نمود می بایست ان را گرامی داشت و همه در این روز بزرگ حضور پیدا کنند.

 

حجت الاسلام ابوعلی عنوان کرد : روز نهم دی ماه سال 88 که در پی فتنه کشورهایی چون آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورها بوجود آمد، سیلی محکمی به فتنه گران اصلی یعنی استکبار بود زد .

 

امام جمعه بهبهان در پایان از همه مردم دعوت به حضور در روز سه شنبه نهم دی ماه نمود و خاطر نشان کرد : همه باید در این روز بزرگ حضور پیدا کنند تا به آمریکا اعلام کنیم که هم دست آشکار تو را می بینیم مانند 16 آذر و دفاع مقدس و هم دست پنهان تو مانند قتنه 88 را خواهیم دید و میشناسیم و بدانند که خشم ملت ما همواره علیه شما خواهد بود .

 

گفتنی است راهپیمایی روز نهم دی ماه ، سه شنبه در شهرستان بهبهان از میدان شهید جوانمردی شروع و تا محل امامزاده حیدر (ع) ادامه خواهد یافت.

کد خبر : 1957