مربی گچسارانی: تیم هندبال هلدینگ خلیج فارس بهبهان را دست‌کم نمی‌گیریم

به گزارش بهبهانما به نقل از خبرنگار تسنیم در گچساران مهران کیخایی درباره بازی نفت و گاز گچساران و هلدینگ خلیج فارس بهبهان که عصر فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم هلدینگ خلیج فارس بهبهان چند سال از لیگ برتر دور بود و امسال دوباره به لیگ برتر بازگشته است.

وی بیان کرد: این تیم تاکنون از 3 بازی که انجام داده، 2 دیدار را در مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان و مس کرمان را واگذار کرده و در برابر تیم پاس همداس به پیروزی دست یافته است.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه از تیم هلدینگ خلیج فارس بهبهان شناخت کافی داریم، افزود: این تیم یک تیم جوان و یک دستی بوده و بازیکنان آن از انگیزه خوبی برخوردار هستند.

کیخایی تصریح کرد: تیم هلدینگ خلیج فارس بهبهان تاکنون در بازی‌های خود در این فصل لیگ برتر نتایج مناسبی نگرفته ولی ما در برابر این تیم با تمام توان بازی می‌کنیم و حریف را دست کم نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در شرایط خوبی به سرمی‌برند، عنوان کرد: آمادگی بازیکنان ما مطلوب بوده و بازیکنان ما برای این دیدار تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: پس از کسب دو پیروزی متوالی در حال حاضر روحیه و انگیزه بازیکنان نفت و گاز گچساران بسیار بالا بوده و شرایط مطلوبی داریم.

کیخایی خاطرنشان کرد: یک یا دو بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم تا بازی فردا مشکل آن‌ها برطرف شود و مقابل هلدینگ خلیج فارس بهبهان به میدان بروند.

وی ابراز کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم و یکی از مدعیان در گروه الف رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

کد خبر : 4643