مراسم تودیع و معارفه بخشدار زیدون برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما، به نقل از  روابط عمومی فرمانداری بهبهان مراسم تودیع و معارفه بخشدار زیدون با حضور جمعی از مسئولین شهر زیدون و بخشداران محترم مرکزی و تشان در سالن جلسات فرمانداری بهبهان برگزار شد.

در این مراسم حسین ملک خدایی با اشاره به اینکه جناب آقای ساعد از نیروهای پرتوان و جوانی بودند که توانستند در زیدون اقدامات خوبی نیز انجام دهند گفت : بخشداران باید در سراسر کشور بعنوان نماینده عالی دولت در منطقه مجری سیاست های فرماندار ، استاندار و ریس جمهور باشند و همسو با دولت گام بردارند چرا که مردم با انتخاب یک ریس جمهور انتظار تحول در همه زمینه ها را از دولت دارند و نمی توان بعنوان نماینده دولت در یک منطقه کار کرده ولی همسو با دولت نبود .

ملک خدایی از عملکرد آقای ساعد بخشدار سابق زیدون تقدیر کرد و برای ایشان آرزوی توفیقات روز افزون و خدمت به نظام جمهوری اسلامی در مراتب بالاتر نمود.

ملک خدایی در خصوص بخشدار جدید زیدون گفت: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان باید همکاران خود را از بین همکاران وزارت کشور انتخاب کند ، با توجه به موقعیت مهم زیدون در منطقه و قرار گرفتن در مرز سه استان مهم کشور در انتخاب مدیر این منطقه باید دقت لازم را انجام داد که بتوانیم با تمامی دستگاه ها تعامل و از ظرفیت های موجود  برای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم استفاده کنیم .

 وی افزود: بخشدار جدید زیدون دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است و 6 سال سابقه فعالیت در وزارت کشور  دارد .

فرماندار بهبهان از تمامی مسئولین زیدون خواست تا با همدلی و وحدت با بخشدار جدید این منطقه همکاری و تعامل داشته باشند و از فرخنده زاده بخشدار زیدون خواست تا با استفاده از توان همه نیروهای موجود زمینه توسعه همه جانبه شهر و بخش زیدون را فراهم کند.

در پایان مراسم توسط فرماندار بهبهان لوح سپاس به ساعد بخشدار سابق و حکم سرپرستی فرخنده زاده سرپرست جدید بخشداری زیدون داده شد.

کد خبر : 3630