مخالفت با اکران مستند فاکتور صوری در دانشگاه صنعتی بهبهان

به گزارش بهبهان ما به نقل از “خبرگزاری دانشجو”،‌ در حالی که تمام روند قانونی اکران مستند فاکتور صوری توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان طی شده بود و بلیط فروشی و تبلیغات اکران هم در سطح دانشگاه صورت گرفته بود، ساعاتی قبل از اکران، حراست و روابط عمومی این دانشگاه با اکران و نقد این مستند مخالفت کردند.

این اقدام عجیب در صورتی اتفاق افتاده است که اکران و نقد این مستند در شورای فرهنگی دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفته بود و به دنبال آن بسیج دانشجویی اقدام به تبلیغات و بلیط فروشی در سطح دانشگاه کرد.

بسیج دانشجویی مدعی است بدلیل سوالات متعددی که در اذهان دانشجویان درباره سیستم بانکی کشور وجود داشت، گامی برای برگزاری چنین برنامه ای برداشته است و با استقبال بسیار خوب دانشجویان روبرو شده بود؛ به گونه ای که به تعداد ظرفیت سالن آمفی تئاتر این دانشگاه بلیط عرضه شد و حراست دانشگاه تا کنون هیچ دلیلی برای لغو این اکران ارائه نداده است.

گفتنی است لغو این برنامه علاوه بر هزینه های مالی، ناراحتی دانشجویان را نیز در پی داشته است.

حال جای سوال است که چرا حراست این دانشگاه با اکران مستندی که از قبل هماهنگ شده بود و خود حراست هم اجازه اکران داده بود و تقریر آیت الله مکارم شیرازی هم پشتوانه آنست مخالفت می‌کند؟

خاطرنشان می شود، فاکتور صوری، کاریست از سفیر فیلم در نقد نظام بانکی کشور.

کد خبر : 1912