علیرضا قربانی در اهواز کنسرت اجرا می کند

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما،  علي‌رضا قرباني، خواننده سنتي‌خوان كشورمان، روزهاي هشتم و نهم بهمن 93 كنسرتي را در اهواز برگزار مي‌كند.

 

اين كنسرت به خوانندگي و سرپرستي گروه علي‌رضا قرباني در 2 نوبت ساعت 20 در سينما هلال اهواز برگزار مي‌شود.

 

شركت فرهنگي و هنري تورنج موزيك با مديريت كرم‌علي ديناروني و منيژه ديناروني و به تهيه‌كنندگي كرم‌علي ديناروني كنسرت عليرضا قرباني را برگزار مي‌كند.

 

علی‌رضا قربانی (متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۱ تهران) خوانندهٔ موسیقی ایرانی است. وی در ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی آواز و تصنیف می‌خواند.

 

وی از دوران کودکی به مدت چندین سال به فراگیری قرائت قرآن نزد استادان مختلف پرداخت و در این راه موفق به کسب مدارج مختلف شد.

 

قربانی قدیمی را از کودکی با علاقهٔ فراوان می‌خواند، با موسیقی اصیل ایرانی رشد کرد و از سال ۱۳۶۳ به طور جدی به فراگیری ردیف آوازی، تلفیق شعر و موسیقی، بینش و زیبایی‌شناسی در آواز ایران پرداخت.

 

او در این راه از محضر خسرو سلطانی، بهروز عابدینی، مهدی فلاح، حسین عمومی، احمد ابراهیمی و رضوی سروستانی بهره‌مند شد.

 

علی‌رضا قربانی تاکنون در بسیاری از فستیوال‌های مهم موسیقی در نقاط مختلف دنیا به اجرای برنامه پرداخته که حاصل برخی از این اجراها به صورت لوح فشرده در اروپا انتشار یافته ‌است. همچنین از سال ۱۳۷۸ به عنوان خواننده ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی به اجرای برنامه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته‌است.

 

“سماع تنبور” به آهنگ‌سازی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری، “جلوه گل” به آهنگ‌سازی داریوش، “حریق خزان” به آهنگ‌سازی مهیار علی‌زاده، “هم‌آواز پرستوهای آه” به آهنگسازی سیاوش ولی‌پور و “رفتم و بار سفر بستم” با تنظیم کامبیز روشن‌روان پاره‌ای از آلبوم‌های موسیقی علی‌رضا قربانی هستند.

کد خبر : 2108