طرح چهار بانده شدن جاده بهبهان -گچساران بزودی اجرایی می شود

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما به نقل از ایرنا ،غلامرضا تاجگردون روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مزایده برای انتخاب پیمانکار طرح برگزار شده و عملیات اجرایی قطعه نخست این پروژه به طول 38 کیلومتر تا یک ماه آینده آغاز می شود.

 

تاجگردون با اشاره به اهمیت چهاربانده شدن جاده ارتباطی گچساران به بهبهان در کاهش تصادفات جاده ای به دلیل ترانزیتی بودن این محور ارتباطی ابرازامیدواری کرد: با تکمیل احداث این جاده که بخشی از طرح بزرگراه بابامیدان -گچساران به بهبهان به طول 145 کیلومتر است تحولی چشمگیر در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد شود.

 

وی گفت: در صورت ادامه روند کنونی این طرح از جاده بهبهان تا پل بریم در نزدیکی شهرستان باشت تا دو سال دیگر تکمیل می شود.

 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ادامه این پروژه تا بابامیدان بر اساس تفاهمی که مسوولان استانی و شهرستانی با وزارت راه و شهرسازی انجام داده اند نیز در مرحله دوم اجرا خواهد شد.

 

تاجگردون با بیان این نکته که 120 میلیارد تومان از محل بودجه ملی برای طرح های نیمه تمام حوزه راه سازی کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 تصویب شده است افزود: این اعتباردر مقایسه با بودجه 56 میلیارد تومانی سال جاری رقم خوبی است.

 

وی با اشاره به توجه ویژه دولت یازدهم به تقویت زیرساخت های جاده ای به ویژه در مناطق محروم برای رونق تولید و سرمایه گذاری ابراز امیدواری کرد: با ادامه این رویکرد شاهد تحول چشمگیری در حوزه زیرساخت های ارتباطی در این استان تا پایان دولت یازدهم بود.

کد خبر : 2045