شورای صنفی دانشگاه، هویت مستقل ندارد

به گزارش پایگاه خبری بهبهانما ، به نقل از گروه دانشگاه«خبرگزاری دانشجو»، آیین اختتامیه نشست سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی صبح دوشنبه در مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی خزرآباد ساری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر نبی مطلبی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر حسام‌الدین علامه مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت، تنی چند از مدیران این وزارتخانه و بیش از ۵۰۰ تن از دبیران و مدیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مجتمع خزرآباد ساری برگزار شد، تعدادی از دبیران شوراهای صنفی به بیان مشکلات و دغدغه‌های صنفی و دانشجویی خود پرداختند.

در خلال برگزاری همایش سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نمایندگان دبیران شوراهای صنفی به طرح مشکلات این شورا‌ها پرداختند.

دبیر شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان:شورای صنفی هویت مستقل ندارد

دبیر شورای مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان به نمایندگی از سایر دبیران حاضر در این مراسم با انتقاد از عدم وجود تعریف صحیح از نقش دانشجو و دانشگاه گفت: هم اکنون فضای دانشگاه‌ها مسئول محور است و دانشجو به عنوان رکن اصلی دانشگاه نلقی نمی‌شود که این روند جای بسی تاسف است.

خلیل حسینی زاده‌مهر دانشجوی کار‌شناسی اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی بهبهان در ادامه از عدم هویت مستقل شوراهای صنفی نیز انتقاد کرد و از مسئولان وزارت بهداشت خواست به شوراهای صنفی دانشجویی هویت مستقل داده شود تا این شورا‌ها بتوانند در فضای مطلوب‌تر و با اختیارات بیشتر به فعالیت بپردازند.

کد خبر : 3119