شریعتی: تخریب شریعتی به ضرر بهبهان است/من اگر در انتخابات نباشم خدا رو شکر می کنم!

به گزارش بهبهانما، همایش “گزارش توسعه عمومی منطقه ارگان” در بهبهان برگزار شد.

این همایش به دعوت نماینده شهرستان و در فرهنگسرای بهبهانیان برگزار شد، سخنران اصلی این مراسم محمد باقر شریعتی نماینده شهرستان بود.
شریعتی در بخشی از سخنرانی خود به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت:بنده اکنون در میان شما و مردم آمده ام تا شرایط موجود را بررسی کنم و ببینم آیا مردم بنده را قبول دارند یا نه، آیا در انتخابات شرکت کنم یا نه؟ توکل می کنیم بر خدا، اگر مردم خواستند، وارد خواهم شد و گرنه شرکت نخواهم کرد. منظور من از مردم، خبرگان،  بزرگان و نخبگان این شهرند. من دست یکایک کاندیدهای محترم را می فشارم و خدمتشان عرض می کنم بیایید به فکر بهبهان کاندید باشیم و من به همه کمک خواهم کرد. انتخابات می آید و تمام می شود و باید درست مسیر را انتخاب کنیم. آن موقع است که می توانیم ادعا می کنیم به حرف مردم گوش داده ایم.

من از کاندیداهای محترم می خواهم که هر کدامشان یک پروژه را تا انتخابات دنبال کرده  و با یاری بنده و سایر مسئولین به سرانجام برسانند و در انتخابات مدعی شوند که فلان پروژه را من انجام داده ام و مردم هم به آنها رای دهند. من از کاندیداهای محترم می خواهم همه نگاهشان به بهبهان باشد. بنده تجاربی دارم ولی این تجارب کافی نیست و شاید همه کاندیدها از من بهتر باشند ولی باید سعی کنند تخریب نکنند. به همدیگر محبت کنند چرا که محبت رای می آورد، شریعتی را تخریب کردن به ضرر مردم و در نهایت به ضرر بهبهان است. من اگر در انتخابات نباشم خدا را شکر می کنم که دیگر مسئولیتی ندارم. بنده از روز اول از همه منابع استفاده کردم چه اصولگرا چه اصلاح طلب و سعی کردم که همه نیروها را به هر شکل ممکن استفاده کنم و حتی مخالفان خود را مدیر کردم. لذا بنده به اتحاد اعتقاد داردم.

شریعتی در ادامه به نکته ی جالب و قابل تاملی اشاره کرد و افزود: شما از هر نماینده مجلس سوال کنید که نماینده بهبهان کیست فورا می گویند شریعتی ولی اگر از من بپرسید نماینده ارومیه کیست می گویم نمی دانم. اینها به این دلیل است که من گل نرگس بهبهان را در مجلس و مذهبم را به بواسطه ثبت سینه سه سنگ پایدار کردم. اگر آقای لاریجانی می خواهد به بهبهان بیاید، بخاطر این است که من بارها از داشته ها و نداشته های بهبهان گفتم که ایشان می خواهد بیاید و ببیند که بهبهانی ها چه کسانی هستند.

شریعتی در پایان افزود: اگر تا امروز از دنیا نرفته ام قسمتم نبوده است چرا که نه خواب دارم و نه خوراک. عاشق کار بوده و هستم. حتی در زمان شهرداری هم اهل ریسک بودم، آن موقع هم پولی نبود ولی من سخت کار کردم و بعنوان نمونه نگذاشتم میدان میوه و تربار از حوزه بهبهان خارج شود.

با تشکر از وب سایت ارگانیان