سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، رئیس دانشگاه آزاد در احکامی جداگانه 10 سرپرست واحدهای این دانشگاه را در سمت‌های خود ابقا و رئیس واحد بوشهر و سرپرستان واحد گرمی و محلات را منصوب کرد.

 

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در این احکام، محمدرضا یوسفی به عنوان سرپرست واحد بهبهان، ابوالقاسم میرحسینی به عنوان سرپرست واحد میبد، قاسم کریمی به عنوان سرپرست واحد دلوار، کاظم شریعت‌نیا به عنوان سرپرست واحد آزادشهر و حسن اکبری به عنوان سرپرست واحد دلیجان را در سمت‌های خود ابقا کرد.

 

همچنین محمود دهقانی اشکذری به عنوان سرپرست واحد اشکذر، حسین‌علی لازمی سخویدی به عنوان سرپرست واحد بافق، عباس علوی‌راد به عنوان سرپرست واحد ابرکوه، علی‌اصغر محمدی به عنوان سرپرست واحد بردسکن و محمدرضا جواهری تفتی به عنوان سرپرست واحد تفت با حکم میرزاده در سمت‌های خود ابقا شدند.

 

وی به استناد مصوبه جلسه 751 مورخ 11 شهریور 93 شورای انقلاب فرهنگی و ابلاغیه شماره 12017/93/دش مورخ 10 آذر 93 ریاست شورای انقلاب فرهنگی، یوسف قیصری را نیز به عنوان رئیس واحد بوشهر دانشگاه آزاد منصوب کرد.

 

رئیس دانشگاه آزاد، محمد فیضی زنگیر و بهرام عابدی را هم به عنوان سرپرستان واحد گرمی و محلات دانشگاه آزاد منصوب و از خدمات روسای قبلی قدردانی و تشکر کرد.

 

میرزاده در این احکام ابراز امیدواری کرده است تا این افراد با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشند.

 

علی‌اصغر رستمی ابوسعیدی نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان نیز در حکمی حمید سرحدی را به صورت موقت منصوب و تا 3 ماه دیگر تمامی امور واحد بم را به وی سپرد.

کد خبر : 1996