اختصاصی : سخنی با داوطلبین احتمالی انتخابات مجلس

بهبهان ما ، هر چند جلسات تیمی و تشکیلاتی داوطلبان محترم انتخابات مجلس سال آینده از مدتها پیش شروع شده ، ولی چند ماهی است کار رسانه ای هدف مند برخی از کاندیدای نمایندگی مجلس نیز بطور علنی آغاز شده است.

اصولا در بهبهان شکست در انتخابات نمایندگی مجلس معنی ندارد چرا که معمولا نامزدی که نتوانسته حداکثر آرا را کسب کند از فردای اعلام نتایج انتخابات خود را برای انتخابات 4 سال آینده آماده می کند.

متاسفانه در شهرستان های کوچک شوق خدمت آن هم در سنگر نمایندگی مردم در مجلس چنان لذتی دارد که با هیچ سمت لشکری و کشوری برابری نمی کند!

چه افرادی که به خاطر آرزو و شوق خدمت شان در این سمت ، حاضر شدند از پست های کلیدی ، مهم و اتفاقا تاثیرگذاری که داشتند ، استعفا دهند و دل به سودای نمایندگی مجلس خوش کنند ، ولی فراموش کرده بودند آنچه برای مردم مهم است خدمت بی منت و تلاش صادقانه است نه صرفا حضور در تمامی مجالس شادی و غمشان یا تجمعات ملی و مذهبی و … آن هم در آستانه انتخابات

بهر روی با اطلاعات میدانی و البته پیش بینی های سیاسی شاید حضور حداقل 30 نفر در انتخابات سال آینده بهبهان – بدون احتساب تایید یا عدم تایید صلاحیت از سوی شورای محترم نگهبان- دور از انتظار نباشد. البته تعدادی از این افراد دارای سمت هستند که مطابق با جز “ب” ماده 29 قانون انتخابات باید 6 ماه قبل از ثبت نام (یعنی نهایتا تا شهریور 94 ) از سمت خود استعفا دهند.

شاید بتوان گفت یکی از دلایل اصلی حضور گسترده داوطلبین نمایندگی مجلس در بهبهان ، تلقی آنها از انتخابات اردیبهشت 91 باشد، بنظر می رسد چون نماینده محترم فعلی با رای قوی آن هم در دور اول پیروز انتخابات نشده و کار به دور دوم کشیده شده ، همین امر باعث حضور گسترده داوطلبینی خواهد شد که خود را از هر حیث مقبول تر از نماینده فعلی می دانند. البته برعکس آن صادق نیست .

باید نشست و نظاره کرد آینده نه زیاد دور چه سرنوشتی را برای شهر ما رقم خواهد زد ، آنچه الان ملموس و قابل درک است فعالیت زیر پوستی دواطلبین شرکت در انتخابات مجلس است بعضی تصمیم قطعی خود را از ماهها که شاید سالها پیش گرفته اند ، بعضی هم همچنان در حال مظنه کردن شرایط هستند، بعضی هم خود را به هر مناسبت در هر مجلسی ولو بی ربط صاحب سخن و واجب الحضور می دانند ! البته نباید از بعضی ها هم که تدارک تیم تبلیغاتی و تیم رسانه ای و تیم اجرایی و تیم … ستاد خود را از مدت ها قبل دیده اند ، غفلت کرد . آنچه مسلم بنظر می رسد پیش بینی برگزاری انتخاباتی پرشور برای سال آینده است ، که ان شاالله برآیند آن سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی مردم شریف بهبهان می شود.

انتهای خبر

کد خبر : 2399