راه اندازی طرح كارت پارك در خیابانهای مركزی بهبهان

به گزارش بهبهان ما ؛ شهرداری بهبهان ، به منظور رفع مشکلات ترافیکی و راه بندان ، طرح کارت پارک در دو خیابان عدالت و جوانمردی بهبهان را اجرا می نماید.

این طرح که با برنامه ریزی شهرداری و فرماندهی پلیس راهور شهرستان از اول آبان ماه به مرحله ی اجرا درآمده ، توسط بخش خصوصی اداره و اجراء می گردد.

سروان حسینی فرماندهی پلیس راهور شهرستان بهبهان ، طی گفتگویی عنوان کرد : برخی از کسبه بازار و همچنین کارکنان بانکها و ادارات با پارک خودروهای خود به مدت طولانی و بدون درنظر گرفتن حق و حقوق سایر شهروندان ، به مشکلات ترافیکی و راه بندان دامن می زدند ، ولی اجرای این طرح حق استفاده از معابر عمومی را برای همگان بطور یکسان فراهم می سازد .

وی انجام طرح کارت پارک را اجرای مستقیم ماده 15 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی دانست و افزود : این طرح در معابر پرترافیک و پرتردد اجرا می گردد و 100 درصد درآمد آن برای احداث توقف گاه ها و سایر خدمات راهی و ترافیکی هزینه خواهد شد .

سروان حسینی برخی مزایای مهم طرح را اینچنین عنوان کرد :

– کاهش 10 تا 20 درصدی ترافیک و راه بندان در محدوده ی طرح

– کاهش سرقت در محدوده ی طرح

– برقراری عدالت در موضوع استفاده از معابر عمومی در قبال پرداخت وجه

– اجرای مستقیم قانون در معابر پرترافیک

ایشان در پایان این گفتگو به کنترل چهارراه مراحل و میدان جوانمردی با دوربین مداربسته کنترل ترافیکی اشاره کرد و افزود : ازین پس کلیه تخلفات راهنمایی و رانندگی در این مسیرها توسط دوربین ها ثبت و ضبط می گردد.

 

پایان خبر

کد خبر : 1879