حضور نمایندگان دانشگاه آزاد بهبهان در مسابقات قرآن کشور

به گزارش بهبهانما، حجت‌الاسلام امیدعلی فضیلتی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به برگزاری مرحله کشوری بیستمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی دو نماینده این دانشگاه در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: زهرا امجدی، دانشجوی رشته تربیت بدنی و مسعود کظیم، دانشجوی رشته حسابداری به ترتیب در رشته‌های قرآنی حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء در مسابقات کشوری دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهند داشت.

فضیلتی بیان کرد: از جمله فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه می‌توان به برگزاری مسابقه نقاشی عفاف و حجاب میان فرزندان کارکنان، به مناسبت دهه کرامت که روز گذشته 25 مرداد برگزار شد، اشاره کرد. همچنین به همین مناسبت چهارشنبه 21 مرداد همایش عفاف و حجاب با حضور 150 دانشجو، استاد و کارمند این واحد دانشگاهی برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان عنوان کرد: حجت‌الاسلام روزپیکر به عنوان سخنران در این مراسم پیرامون تاریخچه حجاب، زن در دوره جهالیت، تأثیر اسلام در ارزش‌گذاری به زن، زن در جامعه امروز، سخن گفت.

کد خبر : 4164