دستگیری 4 نفر از عوامل تیراندازی به رئیس بیمارستان / پای کارمند سابق در میان است

«سید ابوذر کریمی پور» رئیس دادگستری بهبهان در گفت‌وگو با میزان با اعلام خبر دستگیری 4 نفر از عوامل تیراندازی به دکتر خدادوست رئیس بیمارستان شهید زاده اضافه کرد: طراح اصلی این موضوع یکی از کارکنان سابق این بیمارستان بوده و قضیه ربطی به فوت بیماری قلبی در بیمارستان ندارد.

وی افزود: کارمند این بیمارستان به دلیل تخلفات اداری مورد تذکر رئیس بیمارستان قرار گرفته و برخورد اداری لازم با وی انجام شده است که این موضوع باعث انتقام جویی وی از رئیس بیمارستان می‌شود.

کریمی پور ضمن تقدیر از عوامل نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی و دادستان بهبهان اظهار کرد: متهمان این پرونده با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند.

براساس این گزارش، چندی پیش بیماری 38 ساله با علائم درد سینه به اورژانس یکی از بیمارستان‌های دانشکده علوم پزشکی بهبهان مراجعه می‌کند که تمام اقدامات لازم درمانی برای این بیمار انجام می‌شود ولی متاسفانه بیمار به دلیل پارگی شریان آئورت فوت می‌کند.

در پی این اتفاق، تعدادی از جوانان و بستگان این بیمار با متشنج کردن فضای اورژانس بیمارستان، اقدام به شکستن شیشه‌ها و تهدید پرسنل اورژانس می‌کنند.  در پی آن دکتر خدادوست، رئیس این بیمارستان مورد اصابت تیر با تفنگ شکاری قرار گرفت.

کد خبر : 4766