دستگیری سارقان لوله‌های نفت در بهبهان

با اعزام ماموران به محل، یکی از خودروهای متهمین شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آن، تعداد ۱۲ شاخه لوله نفتی ۱۲۰ سانتی متری، یک دستگاه برنال (هوابر) و یک کپسول گاز اکسیژن بزرگ کشف و ضبط و راننده خودرو بازداشت شد.

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از دستگیری سارقان لوله‌های نفت در این شهرستان خبر داد.

علیرضا قاسمی‌نژاد اظهار کرد: با پیگیری به موقع ماموران و صدور دستور قضایی، دو سارق لوله‌های نفت دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: با گزارش رسیده از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو اقدام به سرقت لوله‌های نفتی مربوط به شرکت نفت واقع در مسیر چاه ۱۵ به چاه ۹۷ پازنان کرده‌اند و در حال برگشت به شهرستان بهبهان هستند، دستور قضایی برای بررسی صحت و سقم موضوع صادر شد.

قاسمی‌نژاد گفت: با اعزام ماموران به محل، یکی از خودروهای متهمین شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آن، تعداد ۱۲ شاخه لوله نفتی ۱۲۰ سانتی متری، یک دستگاه برنال (هوابر) و یک کپسول گاز اکسیژن بزرگ کشف و ضبط و راننده خودرو بازداشت شد.

وی ادامه داد: با ادامه تحقیقات، متهم دیگر نیز شناسایی و بازداشت شد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری حاوی یک خشاب و دو فشنگ و خودروی سواری مورد استفاده در این سرقت، کشف و ضبط شد.

قاسمی‌نژاد ضمن هشدار به سارقان به‌ویژه متجاوزین به اموال عمومی، گفت: تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

کد خبر : 11930