شهردار زیدون برکنار شد+ حواشی

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما با رای شورای  اسلامی بخش  زیدون  مهندس کشت زر پس از 15 سال ، از سمت خود برکنار شد.

جلسه استیضاح شهردار زیدون ساعتی قبل در محل شورای اسلامی به کار خود پایان داد. بر اساس آرا کسب شده از 5 عضو شورا ، مهندس حبیب الله کشت زر با 4 رای مخالف از سمت خود برکنار شد.

اعضای مخالف ، وضعیت نابسامان فاضلاب شهری ، عدم توسعه فضای سبز و بوستانهای محلی ، انجام ریخت و پاش های زاید، عدم رعایت صرفه و صلاح در امور شهری ، عدم تعامل و هماهنگی با شورا شهر ، عدم روحیه انتقاد پذیری را از دلایل این استیضاح اعلام کرده اند، در آن سوی موافقین مردمی مهندس کشت زر معتقدند ، این استیصاح به شدت سیاسی است  و یشرفت فیزیکی و صرفه جویی در هزینه ها ، تعامل مناسب با ادارات و مسیولین را از نقاط قوت ایشان می دانند و  اذعان دارند  که چطورر ممکن است شهرداری که دقیقا 6 ماه قبل از سوی استاندار به عنوان شهردار برگزیده استان انتخاب شده در این حد ناکارآمد باشد. اگر این گونه است وضعیت شهرداران سایر نقاط استان چطور باید باشد.

شایان ذکر است استیضاح شهردار زیدون در حالی رقم خورد که مهندس حبیب الله کشت زر 93/6/11 از سوی استاندار خوزستان به عنوان شهردار برگزیده استان انتخاب شده بود.

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما ، پس از این استیضاح امیر محمد پور کارمند  شهرداری زیدون با اکثریت آرا به سمت سرپرستی شهرداری منصوب شد. بنا بر اطلاع کسب شده نامبرده فاقد سابقه مدیریتی قوی بوده است.

 

حواشی:

-با اعلام برکناری کشت زر موجی از نارضایتی در بین مردم زیدون بوجود آمد به گونه ای که مردم ضمن تجمع ، حمایت خود را از شهردار سابق اعلام کردند.

-امضای تومار چند متری در حمایت از شهردار معزول توسط مردم.

– حضور مامورین انتظامی از بهبهان جهت تامین امنیت زیدون.

 

 

اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع رسانده می شود…

 

کد خبر : 2374