خبرگزاری تسنیم: تشریح آخرین جزئیات تیراندازی در بهبهان

معاون انتظامی خوزستان با اشاره به بزرگنمایی حادثه بهبهان گفت: خبر تیراندازی در روز عاشورای حسینی در بهبهان صحت ندارد بلکه در یک مورد درگیری شخصی در اثر اختلاف قبلی در یکی از خیابان‌های بهبهان فردی با اسلحه شکاری یک تیر شلیک کرد.

سیدرحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: خبر تیراندازی به هیئت عزاداری بهبهان در روز عاشورای حسینی صحت ندارد.

وی افزود: حادثه رخ داده در بهبهان در یکی از خیابان‌های تاریک این شهرستان بوده و هیچ ربطی به عزاداری و امام‌زاده حیدر بهبهان نداشته است.

معاون انتظامی خوزستان گفت: بهبهان یکی از بهترین و منظم‌ترین عزاداری‌ها در استان خوزستان را دارد و ما از این بابت از مردم و هیئت عزاداری این شهرستان که همکاری ویژه‌ای با پلیس داشتند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به جزئیات حادثه رخ داده در بهبهان گفت: تعدای از افراد در اثر یک اختلاف قبلی در یکی از خیابان‌های بهبهان درگیر شدند که یکی از آنان با اسلحه شکاری تنها یک تیر شلیک کرد.

موسوی افزود: شلیک این تیر سبب زخمی شدن چند نفر شد اما ماموران پلیس که در صحنه حاضر بودند در کمتر از دو دقیقه توانستند عوامل این درگیری را دستگیر کنند و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دهند.

معاون فرماندهی النتظامی خوزستان گفت: یکی از عوامل این درگیری که با اسلحه غیرمجاز اقدام به تیراندازی کرده بود در اثر تعقیب و گریز با گلوله پلیس شهرستان از پای در آمد.

وی افزود: در طول ایام محرم هیچ گونه حادثه تیراندازی و درگیری در هیئت خوزستان نداشتیم و بجز حادثه امنیتی در صفی آباد با همکاری خوب دستجات عزاداری به بهترین شکل برگزار شد.

موسوی همچنین با اشاره به ادامه تحقیقات درباره حوادث دزفول تاکید کرد: امیدوارم به‌زودی اخبار خوشی درباره این حادثه به مردم می‌دهیم.

وی عنوان کرد: باید رسانه‌های خوزستان با آگاهی از منابع موثق مانع از انتشار اخبار کذب و خبرسازی‌ها و هم‌استانی‌های خوزستانی نیز به شایعات در فضای مجازی توجه نکنند.

کد خبر : 4904