فرماندار آغاجاری:

عملیات لکه گیری جاده ورودی آغاجاری از سمت بهبهان متوقف شد

فرماندار آغاجاری گفت: عملیات لکه گیری جاده ورودی این شهرستان از سمت بهبهان تا سه راهی به دلیل تردد زائران اربعین حسینی متوقف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، محسن مشایخی گفت: با توجه به تردد خودرو‌های زائران اربعین حسینی، عملیات لکه گیری جاده ورودی آغاجاری از سمت بهبهان تا حدفاصل سه راهی متوقف شده است.

وی افزود: بخشی از مطالبه‌های پیمانکار طرح پرداخت شده و عملیات لکه گیری این محور ارتباطی بعد از اربعین حسینی ازسرگرفته و تکمیل می‌شود.

مشایخی گفت: تعدادی نیوجرسی در ماه‌های گذشته در نقاط حادثه خیز جاده‌های شهرستان تامین و نصب شده است.

وی ادامه داد: با کمک‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان و پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۰۰ عدد نیوجرسی دیگر در حال ساخت است. این نیوجرسی ها  بعد از تکمیل و آماده سازی به اداره راهداری، حمل و نقل جاده‌ای تحویل تا در سایر نقاط حادثه خیز نصب شوند.

آغاجاری

جاده آغاجاری

فرماندار آغاجاری اضافه کرد: با دستور مدیرکل راهداری خوزستان، عملیات اجرایی طرح تعریض جاده ورودی روستای هادیخانی از چند روز قبل آغاز شده است.

وی گفت: این عملیات بدون توقف تا تکمیل و بهره برداری آن ادامه خواهد یافت.

وی در پایان بر لزوم آغاز عملیات اجرایی جاده ورودی آغاجاری از سمت بهبهان (حدفاصل ورودی تا گردنه) جهت بازگشایی این مسیر جدید و تداوم رنگ آمیزی جاده‌های درون شهری تاکید کرد.

 

بیشتر بخوانید:
دستگیری قاچاقچی در آغاجاری

کد خبر : 11830