توليد بيش از دو ميليارد متر گاز در پالايشگاه بيدبلند

به گزارش بهبهانما، پالایشگاه گاز بید بلند از ابتدای امسال تاکنون بیش از2میلیارد و700 میلیون متر مکعب گازتولید وبه خطوط سراسری ارسال کرده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند امروز گفت: این اقدام با افزایش بهره وری و همزمان با تعمیرات اساسی واحد پالایش 400 این پالایشگاه انجام شده است.
پوررضا افزود: از این مقدار گاز تولیدی حدود یک میلیارد و 45میلیون متر مکعب آن از میدانهای مشترک گاز پارس جنوبی فازهای 6 ، 7 و 8 حاصل شده است.
وی گفت: در بخش HSE پالایشگاه گازبیدبلند رکورد یک میلیون و800 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه ثبت شد که مهمترین عامل این موفقیت، اقدامات پیشگیرانه و رعایت استانداردهای ایمنی در این شرکت بوده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند تصریح کرد: عملیات آماده سازی مسیر بحرانی واحد 400پالایش گاز این پالایشگاه از سوی واحد بازرسی فنی با عنوان پروژه ای با عنوان FFSنیز به پایان رسیده وبا توجه به این عملیات امکان پایش تمام اقدام های فنی وبازرسی واحد فراهم شده است.
پالایشگاه گاز بیدبلند در 32 کیلومتری غرب بهبهان، 18 کیلومتری شمال آغاجاری و 35 کیلومتری جنوب شرقی میانکوه در استان خوزستان واقع شده است.
این پالایشگاه گازهای همراه حوزه آغاجاری، گاز ترش حوزه آغار و گازهای ترش پارس جنوبی را دریافت و پس از شیرین سازی به خطوط سراسری ارسال می کند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر : 4034