توزیع یک حلقه سی دی در نقد مجموعه بلال

به گزارش بهبهان ما ؛ چند روزی است در بهبهان یک حلقه سی دی از سوی یکی از هیات مذهبی بهبهان منتشر شده است که گویا نقدی بر رویه و حرکت مجموعه یلال می باشد،

این حلقه سی دی که ظاهرا حاوی یک فایل صوتی از حجت الاسلام و المسلمین سقای بی ریا است در مراسم شب هشتم محرم هیات محبین حضرت فاطمه الزهرا (س) ضبط گردیده است.

منتقدین مجموعه بلال معتقد هستند مسیر حرکت مجموعه بلال مسیری اشتباه است و تحلیل های موجود در نشریه نافله بصیرت – که زمینه ساز حرکت های این مجموعه بوده – را گواهی بر صحت سخن خود می دانند.

ظاهرا 3 سال پیش در نشریه نافله بصیرت تحلیلی ارایه شده بود که اکنون و پس از اطلاع حضرت حجت الاسلام سقای بی ریا ، ایشان نقدی بر فعالیت و دیدگاه مسیولین مجموعه بلال را ارایه داده اند.

به گزارش سرویس دریافت خبر بهبهان ما ؛ وبلاگ در پناه دین نخستین رسانه مجازی بود که این خبر را منتشر کرده است و نسخه ای از این خبر را برای بهبهان ما ، ارسال کرده است.

دراین وبلاگ آمده است:

“تحلیلی که شخص اقای قنبریان در چند سال گذشته در نافله ی بصیرت وابسته به مجموعه بلال ارائه داد تحلیلی ساده یا چند جمله ای نبود که بتوان براحتی از کنار ان گذشت

ایشان با نگارش و بیان این تحلیل سیاست راهبردی این مجموعه را بیان نموده و راهبرد این مجموعه را در مواجهه با حوادث و اتفاقات گوناگون بیان کردند.

بدیهی است تازمان رویگردانی از چنین راهبردی از جانب مجموعه بلال حق نقد وانتقاد و بررسی نسبت به چنین راهبرد غلطی برای دلسوزان اسلام ونظام مقدس اسلامی باقی است.ل

لذا عالمی فرهیخته وبصیر چون حضرت حجه الاسلام والمسلمین سقای بی ریا باعنایت بیش از پیش نسبت به چنین ریل گذاری و آثار منفی آن احساس وظیفه نموده و به نقد آن در منبر شب هشتم محرم برای عموم مردم متدین و شریف بهبهان می پردازد”

بهبهان ما تلاش خواهد کرد بزودی فایل صوتی مرتبط را منعکس نماید، همچنین آمادگی خود را جهت اعلام نظر مجموعه بلال اعلام میکند.

 

پایان خبر/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : 1798