سرانجام شکایت نماینده شهرستان از روزنامه نگار فعال

به گزارش بهبهانما، چندی قبل مالک قره غانی از خبرنگاران مطرح شهرستان بهبهان به دلیل انتشار شعری طنز و مقاله ای انتقادی علیه نماینده بهبهان در هفته نامه امید جنوب به دادگاه احضار شده بود.

به مناسبت روز خبرنگار و در حاشیه اولین نمایشگاه مطبوعات بهبهان ، مالک قره غانی کارشناس روایط عمومی شهرداری بهبهان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار بهبهانما گفت شکایت نماینده بهبهان از وی فعلا به حالت تعلیق در آمده است.

قره غانی با بیان اینکه شعر منتشر شده در هفته نامه امید جنوب صرفا یک شعر طنز بوده گفت  امثال این اشعار طنز در نشریات فکاهی مانند گل آقا و … همیشه وجود داشته است.

قره غانی طرح این شعر را بخاطر وضعیت نابسامان شهر و عملکرد ضعیف نماینده و اطرافیان ایشان  -اطرافیانی که همیشه به نماینده مشاوره بد می دهند- عنوان کرد و گفت هدف از این شعر صرفا نماینده نبود بلکه در این شعر به شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین انتقاداتی شده بود.

قره غانی افزود در این شعر ابدا به کسی توهین نشده بود و با توجه به اینکه رشته تخصصی ام ادبیات است فرق بین شعر فکاهی و طنز ، هجو و هزل و مطایبه را میدانم و این را مصداق هیچ یک از مواردی که وکیل ایشان به آن اصرار داشت ، نمی دانستم.

مدیر مسئول نشریه پیرسیک گفت آقای شریعتی از من شکایت و بنده نیز دو وکیل جهت ادامه دادرسی اختیار کرده بودم. دوستان از بنده انتظار عذرخواهی داشتند، ولی همزمان  فشار رسانه ای به آقای شریعتی وارد شد. که چرا شما که یک مطبوعاتی هستید از یک مطبوعاتی شکایت کرده اید؟

قره غانی گفت اطرافیان آقای شریعتی خیلی به ایشان فشار آوردند که از بنده شکایت کند، شکایتی که خود ایشان می دانست اهمیت خاصی ندارد و نهایتا با همکاری وکیل ایشان و قبل از پیچیده شدن موضوع و رفتن در روال قضایی روی پرونده عدم تعقیب صادر شد. به این معنی که این امکان وجود دارد که هر زمان مطلبی از جانب بنده نوشته شد و قصد اذیت کردن داشته باشند دوباره پرونده به جریان بیفتد.

کارشناس روابط عمومی شهرداری بهبهان با بیان اینکه خنده دارترین قسمت این داستان شکایت یک روزنامه نگار از همکار مطبوعاتی خویش است گفت رویه خود را هیچ تغییری نداده و به همان شکل سابق ادامه می دهم و ان شاالله در نزدیکی ایام انتخابات شاهد نقدهای بسیار دقیق، تند و کارشناسی نسبت به عملکرد آقای شریعتی خواهیم بود.

قره غانی در پایان از زحمات وکلای خود که بدون دریافت حق الزحمه ای وکالت وی را به عهده گرفته بودند، تشکر کرد.

کد خبر : 4128