تغییر برخی فرمانداران ، بخشداران و مدیران استان تا اردیبهشت ماه

به گزارش پایگاه خبری بهبهان ما، به نقل از فارس عبدالحسن مقتدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بعد از دستور وزیر کشور استانداری برنامه‌های خود را در خصوص انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی عملیاتی کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تاکنون سه جلسه کاری با مدیران برگزار کردیم و در همه این جلسات بر لزوم بی‌طرفی و عدم سوء استفاده از ظرفیت مدیریتی و بیت‌المال برای تبلیغات له یا علیه فرد یا گروه خاصی تاکید شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهم داد کسی از پست و مقام خود و یا بیت‌المال برای تبلیغ برای حزب، گروه و یا افراد استفاده کند و در این زمینه با کسی مماشات نخواهم کرد.

وی افزود: اگرچه ممکن است نظر و موضع سیاسی در درون خود داشته باشیم اما آن را در انجام وظیفه ذاتی خود در بحث برگزاری انتخابات دخالت نخواهیم داد.

مقتدایی بر لزوم برگزاری هر چه بهتر و پرشور‌تر انتخابات سال آینده در استان خوزستان تاکید کرد و گفت: ما عملکرد همه مدیران را روزانه رصد می‌کنیم و اجازه دخالت کسی را در مقوله انتخابات نخواهیم داد.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات سال آینده پرشور و با حضور حداکثری مردم و در فضایی سالم برگزار شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با بررسی عملکرد مدیران، برخی بخشداران، فرمانداران و مدیران اجرایی تا اردیبهشت ماه سال آینده تغییر خواهند کرد.

کد خبر : 2438