تجمع اعتراضی پرسنل آبفا بهبهان در فرمانداری

بهبهانما- جمعی از پرسنل زحمت کش اداره آب و فاضلاب شهرستان بهبهان بدلیل عدم پرداخت مطالبات خود صبح دیروز در فرمانداری بهبهان تجمع کردند.

حسب اطلاع خبرنگار بهبهانما، حقوق پرسنل آبفای بهبهان از بهمن ماه 94 تا کنون پرداخت نشده و مشکلات معیشتی فراوانی را برای آنها بوجود آورده است.

پرسنل آبفا بهبهان تاکید دارند: درآمد این اداره از محل فروش آب کفاف حقوق این پرسنل را می دهد ولی متاسفانه این هزینه عمدتا در ستاد شرکت و برخی از شهرستان های دیگر استان هزینه می شود و در عوض حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان اداره آبفا بهبهان به تعویق افتاده و درآمد به حق و قانونی آنها توسط شرکت بلوکه شده و با سو مدیریت به بهبهان برگشت داده نمی شود.

پرسنل اداره آب و فاضلاب شهرستان این مشکلات را بارها به صورت شفاهی و کتبی به اطلاع مدیران مختلف شهرستان رسانده، ولی نه تنها ترتیب اثر داده نشده بلکه هیچ گونه حمایتی نیز صورت نگرفته است.

این تجمع بعد از دیدار نمایندگان پرسنل آبفا با مسئولین فرمانداری پایان یافت.

انتظار از مسئولین شهرستان بویژه رئیس آبفای بهبهان این است تا ضمن حمایت از پرسنل آن اداره با رایزنی با مسئولین استانی موجبات حل مشکل را فراهم آورند. فراموش نکنیم آب سالم شهرستان که به منازل هزاران شهروند می رسد، حاصل زحمات این پرسنل است و کوتاهی در امر پرداخت حقوق می تواند موجب دلسردی آنها و به خطر افتادن سلامت خانواده ها خواهد شد.